• 8.985.783 stemmen

Billions

Billions seizoen 8?

Zal er een seizoen 8 beschikbaar komen voor de tv-serie Billions? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Billions.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Billions (Seizoen 7) dateert van 2023.

Billions Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 8) van Billions? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Billions seizoen 8 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Billions Serie Informatie

Billions is een Drama-serie uit 2016-2023. Geregisseerd door Neil Burger met onder meer de acteurs Paul Giamatti, Damian Lewis en Maggie Siff .

Billions is een complex drama over de politieke en juridische problemen die komen kijken in de financiële wereld van New York. De sluwe advocaat Chuck Rhoades en de briljante en ambitieuze hedgefondseigenaar Bobby 'Axe' Axelrod gaan de strijd met elkaar aan. De inzet gaat om miljarden en beiden zullen al hun macht en netwerken moeten inschakelen om als winnaar de eindstreep te halen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,88 met in totaal 183 stemmen. De serie heeft momenteel 7 seizoenen.