• 8.985.245 stemmen

Haus der Krokodile, Das

Das Haus der Krokodile seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Das Haus der Krokodile? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Das Haus der Krokodile.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Das Haus der Krokodile (Seizoen 1) dateert van 1976.

Das Haus der Krokodile Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Das Haus der Krokodile? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Das Haus der Krokodile seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Das Haus der Krokodile Serie Informatie

Das Haus der Krokodile is een Avontuur / Familie-serie uit 1976. Geregisseerd door Wilm ten Haaf met onder meer de acteurs Evelyn Palek, Thomas Ohrner en Carolin Ohrner .

De twaalfjarige Victor Laroche ziet in een spiegel een verschijning van een geheimzinnige man. Geïnspireerd door deze gebeurtenis gaat Victor, terwijl zijn ouders op vakantie zijn, op ontdekkingstocht om een mysterie op te lossen. In zijn huis blijkt twintig jaar geleden een meisje dood te zijn gegaan, maar niemand weet wat er gebeurd is. Ondanks dat ze niet geheel overtuigd zijn van het hele verhaal, helpen zijn zussen en Louise hem met zijn zoektocht. Ze vinden een kleine leren krokodil wiens ogen wel heel apart glanzen. Ze vragen zich af of de geheimzinnige verschijning misschien iets te maken heeft gehad met de mysterieuze dood van het meisje.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,17 met in totaal 3 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.