Mijn Series +

Bedre Skilt End Aldrig - Seizoen 1 (2016)

Alternatieve titel: Splitting Up Together

Denemarken
Komedie / Drama

ontwikkeld door Mette Heeno
met Maria Rossing, Peter Plaugborg en Viola Martinsen

Line en Martin hebben het allemaal. Goede banen, prachtige kinderen, goede vrienden, een mooi huis, een tuin en een kat die alleen thuis komt te poepen. Maar hun liefde is versleten, de midlife crisis klopt op de deur en hun seksleven is al dood en begraven. Dus Line besluit dat ze wil scheiden ondanks dat het koppel elkaar nog prima kan uitstaan. Ze zetten hun huis op de markt, maar beseffen al gauw dat er geen kopers zijn. Dus besluit het ex-echtpaar om samen te leven in het huis terwijl het te koop staat. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Line, die het gevoel heeft veel in haar leven gemist te hebben, meet zich een tienerachtige levensstijl aan inclusief Tinder en katers. Martin verkeert daarentegen in een enorme identiteitscrisis waarbij hij niet alleen zichzelf maar ook een nieuwe vrouw vindt die echt van hem houdt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.