Mijn Series +

Echte Penoze - Seizoen 1 (2013)

1 stem

Nederland
Misdaad / Reality

ontwikkeld door Ewout Genemans
met Ewout Genemans

In Echte Penoza wordt elke aflevering iemand geportretteerd die ooit bewust voor de criminaliteit heeft gekozen. Deze voormalige zware jongens speelden een belangrijke rol in de onderwereld en begingen misdaden zoals moord en handel in drugs. Ze verdienden bakken met geld, maar zijn alles inmiddels weer kwijt. De ex-criminelen hebben hun straf uitgezeten, hun ouders en kinderen jarenlang moeten missen en hebben veelal torenhoge schulden. Inmiddels zijn ze weer op het rechte pad en vertellen nu hun verhaal in openhartige en persoonlijke interviews, waarin duidelijk wordt dat misdaad niet loont.

1. Hugo Broers
  2. Jan van Hensbergen
  3. Eef Hoos
  4. Nico van Empel
  5. Ad Haverkamp
  6. Rodney Geijsen

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.