Mijn Series +

Temptation Island - Seizoen 10 (2018)

Nederland / Belgiƫ
Reality

ontwikkeld door Andrew Perry
met Rick Brandsteder, Annelien Coorevits en Yana Daems

Op een tropische bestemming worden twee Vlaamse en twee Nederlandse koppels elf dagen lang van elkaar gescheiden. Omringd door acht knappe vrijgezellen die de kunst van het verleiden als geen ander beheersen. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Tijdens hun verblijf hebben ze geen enkel contact met elkaar. Bij het kampvuur krijgen de partners beelden van elkaar te zien, waarin ze zien hoe de ander zich vermaakt met de acht verleidelijke vrijgezellen.

1. Introduction to Seduction (1)
  2. Introduction to Seduction (2)
  3. Tears in Paradise
  14. King of the World
  15. Ring of Fire
  16. Finale
avatar van Dorstigjimmyke
Blijft toch een heerlijk programma!

avatar van Donkerwoud
Het is bijna een cliché op zich om dit programma stom te vinden, maar dat is het dus wel.