Mijn Series +

#hetisingewikkeld - Seizoen 1 (2017)

Belgiƫ
Drama / Komedie

met An Miller, Ben Segers en Floor Van Boven

Lien en Peter hebben het allemaal: een goede baan, twee prachtige kinderen, toffe vrienden, een mooi huis en een kat. Maar de liefde is uitgedoofd, hun seksleven dood en de midlifecrisis klopt op de deur. Lien besluit om uit elkaar te gaan, maar zij en Peter krijgen het niet over hun hart om de kinderen wekelijks heen en weer te verhuizen. Daarom besluiten ze in hetzelfde huis te blijven wonen. Om de week slaapt de één in de kelder en de ander boven met de kinderen in huis.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van arevee
Zo nu en dan wel eens moeten lachen met Ben Segers, maar verder toch veel te overdreven komedie die me zelden deed lachen. Denk dat ik niet helemaal in de juiste categorie val ook om hier veel plezier aan te beleven. Matige scenario's, matig acteerwerk (op Segers na dan), nah ik vond het niks.

avatar van Kronos
Ik heb nu enkele afleveringen gezien. Geen hoogvlieger. De goede acteerprestaties van An Miller en Ben Segers houden het doorsnee verhaaltje toch nog overeind.

avatar van Kronos
Naarmate de serie vorderde toch wel van genoten. Er wordt goed geacteerd en sommige herkenbare situaties die gepaard gaan met scheidingen en nieuw samengestelde gezinnen komen treffend voorbij. Intussen aan seizoen 2 begonnen.