Mijn Series +

The Beast - Seizoen 1 (2001)

ontwikkeld door Kario Salem
met Frank Langella, Elizabeth Mitchell en Naveen Andrews

Journaliste Alice Allenby krijgt een baan aangeboden bij WNS, een onconventioneel vierentwintiguurs netwerk dat het nieuws op geheel eigen wijze brengt. Haar nieuwe baas is Jackson Burns en haar collega's zijn Reese McFadden, een journalist met een attitude, Ted Fisher, journalist achter de schermen, Tamir Naipal, producer, Maggie Steech, floormanager, Sonya Topple, reporter, Ryan Brown, cameraman, mevrouw Sweeny, Jackson's assistent, en Harry, een mysterieuze man die amper door de anderen gezien wordt. Alice krijgt veel voor haar kiezen en haar nieuwe baan is zwaarder dan ze ooit had kunnen bedenken.

1. The Price
  2. The Damage Done
  3. The Delivery
  4. Travinia: Part 1
  5. Travinia: Part 2
  6. Functional Family

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.