Mijn Series +

Documentaire
Miniserie, 125 minuten

ontwikkeld door Senne Dehandschutter en Majd Khalifeh
met Senne Dehandschutter en Majd Khalifeh

Arabische liefde is een vijfdelige reeks van Senne Dehandschutter en Majd Khalifeh over liefde en relaties in de Arabische wereld. In elke aflevering trekken ze naar een ander land ‘op zoek naar een lief’ voor Senne. De twee vrienden maken een opwindende reis door Libanon, Qatar, Tunesië, Palestina en Egypte. In deze vijf totaal verschillende Arabische landen, met elk hun eigen liefdesbeleving, worden de twee vrienden heen en weer geslingerd tussen traditie en emancipatie, godsdienst en politiek, liefde en conflict. Kan liefde de wereld redden?

1. Libanon
  2. Qatar
  3. Tunesië
  4. Palestina
  5. Egypte

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.