Mijn Series +

Alles Kan Beter - Seizoen 1 (1997-1998)

Belgiƫ

ontwikkeld door Jan Eelen
met Mark Uytterhoeven, Guy Mortier en Rob Vanoudenhoven

'Alles Kan Beter' is een humoristisch panelprogramma dat geen uitzondering maakt op zijn eigen uitgangspunt. Mark Uytterhoeven, Guy Mortier, Rob Vanoudenhoven en een gastpanellid proberen aan de hand van leuke beeldfragmenten en recent archiefmateriaal elke aflevering nieuwe taal- en televisietrends te ontdekken en indien mogelijk ook te verbeteren.

1. Aflevering 1
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
avatar van arevee
Mark Uytterhoeven is fantastisch, bepaalde sketches zijn echt subliem, de tocht met de wagen richting Chamonix blijft tranen lachen. Niet constant hetzelfde niveau helaas, hangt ook wat af van de gasten. Maar wel vaker erg scherp en grappig dan omgekeerd.

avatar van AOVV
Schitterende satire, met vooral Uytterhoeven en Mortier in een glansrol. Het tweede seizoen (dat nog niet op de website staat, blijkbaar), is zo mogelijk nog beter.

4,5 sterren