Mijn Series +

Ed, Edd n Eddy - Seizoen 1 (1999)

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Komedie

ontwikkeld door Danny Antonucci
met de stemmen van Matt Hill, Sam Vincent en Tony Sampson

De serie draait om drie jongens genaamd Ed, Edd en Eddy. Samen met andere kinderen wonen ze in een buitenwijk van een plaats genaamd Peach Creek. De bedoeling van de Eddy's is om geld te verdienen voor kaakkrakers, oftewel toverballen, en hiervoor bedenken ze de meest uiteenlopende methodes. Deze draaien meestal uit op een fiasco.

1. The Ed-Touchables/Nagged to Ed
  2. Pop Goes the Ed/Over Your Ed
  3. A Pinch to Grow an Ed/Sir-Ed-a-Lot
  4. Quick Shot Ed/Read All About Ed
  5. An Ed Too Many/Ed-n-Seek
  6. Tag Yer Ed/Look Into My Eds
  7. Dawn of the Eds/Virt-Ed-Go
  8. Keeping Up with the Eds/Who, What, Where, Ed!
  9. Fool on the Ed/A Boy and His Ed
  10. Laugh, Ed, Laugh/It's Way Ed
  11. Eds-Aggerate/Oath to an Ed
  12. A Glass of Warm Ed/Flea-Bitten Ed
  13. Button Yer Ed/Avast Ye Eds
avatar van Robbie.T.
Toentertijd geweldige serie over de drie boefjes Ed, Edd en Eddy. Ik heb iedere aflevering tig keer gezien. Uit dezelfde tijd als I Am Weasel, Cow & Chicken, Powerpuff Girls, Johnny Bravo, Dexter's Laboratory, etc. Wat een heerlijke tijd was dat toch toen op Cartoon Network.

avatar van brawljeff
Bijzondere serie. Het personage 'Dubbel D' met een soort condoom op zijn hoofd. Die drie trailertrash meisjes die de jongens constant aanranden. Een jongen die een soort liefdesverhouding heeft met een plank...

avatar van arevee
Voor mij eerder flauw, beste was nog dat ik mijn vader er mee kon pesten aangezien hij een naam heeft die in de titel voorkomt, nee gek veel meer is me niet bijgebleven.