Mijn Series +

K3 Zoekt K3 - Seizoen 1 (2015)

Belgiƫ / Nederland
Reality / Spelprogramma

ontwikkeld door Gert Verhulst
met Karen Damen, Kristel Verbeke en Josje Huisman

Daar Karen Damen, Josje Huisman en Kristel Verbeke hadden aangegeven in 2015 uit elkaar te zullen gaan, werd een talentenjacht georganiseerd naar drie nieuwe K3-leden. In K3 Zoekt K3 maken enthousiaste meiden kans om hun grote droom in vervulling te zien gaan. Een plekje in de nieuwe K3 krijg je echter niet zomaar. Zowel juryleden Karen, Kristel, Josje en Gert Verhulst als een publieksjury van kinderen, mama's, papa's en grootouders beslissen mee. Wie sturen zij door naar de bootcamp? Wie krijgt een felbegeerde plek in de liveshows? En welke drie meiden mogen zich uiteindelijk de nieuwe K3 noemen?

1. Audities 1
  8. Liveshow 2
  9. Halve Finale
  10. Finale
avatar van arevee
Call me gay maar écht slecht was dit nog niet eens, zaten best nog wel degelijke zangeressen tussen en Verhulst en de meiden van K3 zelf hadden zo hier en daar nog wel wat zinnigs te zeggen ook, natuurlijk niet echt goed, maar ik had het slechter verwacht wel.