Mijn Series +

Roman's Empire - Seizoen 1 (2007)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Harry Williams en Jack Williams
met Mathew Horne, Montserrat Lombard en Chris O'Dowd

Leo is de ex-vriend van Nikki, de middelste dochter van zakenman Roman Pretty. Leo werkt nog steeds voor de familie en kan er maar niet overheen komen dat Nikki bij hem weg is. Hij wil er dan ook alles aan doen om haar terug te winnen, al zet hij zichzelf meestal voor schut met zijn pogingen. Jase, de beste vriend van Leo, is getrouwd met Jenny, de zus van Leo, maar weet niet hoe snel hij van haar af moet komen. Helaas voor hem denkt Jenny zelf daar anders over. Het feit dat iedereen in de enorme villa van Roman woont, werkt niet bepaald mee.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.