Mijn Series +

Chickens - Seizoen 1 (2013)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Simon Bird, Joe Thomas en Jonny Sweet
met Simon Bird, Jonny Sweet en Joe Thomas

In het kleine, slaperige dorpje Rittle-on-Sea in Engeland blijven drie jongens, Cecil, George en Bert, achter terwijl alle andere mannen uit het dorp naar het front gaan om te vechten in de Eerste Wereldoorlog. Cecil zou dolgraag meevechten maar hij is hier fysiek niet toe in staat. George weigert mee te vechten omdat hij faliekant tegen de oorlog is. Bert is ronduit te dom om überhaupt in de gaten te hebben dat er een oorlog aan de gang is. In het dorpje is er weinig te doen voor de drie en de dames zien hen niet staan omdat ze als lafaards bestempeld worden.

1. Bonfire Night
  2. Masculinity
  3. Brown Water
  4. Rebel Girl
  5. Leper
  6. Men on Leave

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.