ad
  • 8.076.839 stemmen

Vuurzee - Seizoen 1 (2005-2006)

Show titel: Vuurzee

IMDb beoordeling: 7,8 (369)

Seizoenen: 2 seizoenen

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Vuurzee

Afleveringen Seizoen 1 (2005-2006)

1. 1. De Zee is Ruw

Groot feest in het Lido, maar veel gasten zijn niet zo vrolijk. Er wordt een pornofilmpje op het internet ontdekt, een greep in de medicijnkast gedaan en er is een smeulende ruzie gaande. De twee jonge geliefden, Sander en Yasmin, verdwijnen naar het strand, waar zich iets raadselachtigs afspeelt.

2. 2. Geen Nieuws

Yasmin is verdwenen. Is ze verdronken, weggelopen of is er iets anders aan de hand? Er wordt een grote zoekactie georganiseerd. Sander heeft een vaag verhaal. Kristel ontdekt dat iemand in haar medicijnkast heeft gezeten.

3. 3. Een Diep Zwart Gat

Een rechercheteam strijkt neer in het dorp. Sander wordt verhoord, zijn verhaal lijkt niet te kloppen. Merel blijkt de bewuste nacht ook op het strand te zijn geweest en vertelt iets gezien te hebben.

4. 4. Lijn 61

Osman wordt gebeld: iemand beweert Yasmin in handen te hebben. Hij eist losgeld. Sander wordt wanhopig van de verdachtmakingen. Hij wil de waarheid uit Merel krijgen, desnoods met geweld.

5. 5. Het Derde Meisje

Nu is ook Merel verdwenen. De spanningen lopen op in het dorp. Sonja is bang dat ze de volgende is en voelt zich gedwongen de waarheid over het pornofilmpje te vertellen. Deniz heeft iets op het strand gezien.

6. 6. Aangespoeld

Sander wordt opnieuw gearresteerd. Kristel en Rinus zien iets in zee drijven. Osman probeert de lieve vrede in het dorp te bewaren, tot woede van Josje. Sonja begrijpt wie de mysterieuze getuige is.

7. 7. Zie Je, Ik Hou van Je

Peer probeert zijn zoon uit de gevangenis te krijgen. Tijdens de begrafenis van Merel komt Lysette erachter wie Yasmin

8. 8. De Stenen

Osman roept hulp van de Turkse maffia in om Yasmin terug te vinden. Josje raadpleegt een paragnost. Marcel komt achter het geheim van zijn gestorven dochter. Kristel zoekt troost in vreemde armen.

9. 9. Terug naar de Ovens

Sander ligt aan beide benen verlamd in het ziekenhuis. Deniz komt erachter wie Sander heeft mishandeld. Sonja maakt een deal met de maker van het pornofilmpje. Daarbij zet ze haar leven op het spel.

10. 10. Schuld

Sander wil een bekentenis doen tot afschuw van zijn ouders. Osman krijgt bezoek van de Turkse maffia. Deniz wordt onder druk gezet door de politie, maar dan komt de uitslag van het DNA-onderzoek binnen.

11. 11. Bloed

Peer wordt beschuldigd van moord op Yasmin. Marcel en Lysette nemen afscheid van elkaar. Sander, Josje en Osman moeten getuigen. Maar Osman heeft vlak daarvoor iets ontdekt.

12. 12. Het Vonnis

De rechter doet uitspraak. Heeft Peer Yasmin vermoord of niet? Een onverwachte getuige meldt zich.

avatar van thomzi50

thomzi50

• 1924 berichten

Deze afbeelding lijkt me niet correct?