ad
  • 8.077.429 stemmen

Vuurzee - Seizoen 2 (2009)

Show titel: Vuurzee

IMDb beoordeling: 7,8 (369)

Seizoenen: 2 seizoenen

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Vuurzee

Afleveringen Seizoen 2 (2009)

1. 1. Vrij

Peer komt onverwachts vrij waar de familie Aslan erg verontwaardigd over is Kristel wil niets meer met Peer te maken hebben. Hij zal alleen hun financiën nog uitzoeken. Yasmin blijkt zwanger te zijn van Sander, die daar niet blij mee is. Ferdi komt thuis met het verzwakte meisje Kim die volgens Ferdi prima kan aansterken in zijn ouderlijk huis. Sonja ambieert, met behulp van Deniz, een carrière als fotomodel. Haar moeder wil echter dat ze zich op school richt. Kristel wijst de nieuwe avances van Rinus af. Wanneer de nieuwe praktijk en woning van Kristel, waar ook Sonja en Sander wonen, in brand wordt gestoken brengen Kristel en Sonja zich in veiligheid. De vraag is alleen, waar is Sander?

2. 2. Mijn Zoon

Er wordt een lichaam in Kristels uitgebrande huis aangetroffen en Sander is spoorloos. Yasmin vraagt zich af hoe lang ze eigenlijk al zwanger is. Tom de Schepper meldt zich in het dorp voor het onderzoek naar de brand.

3. 3. Why Does Future Always Change Into Past?

Tom en Marcel weten niet of ze achter een brandstichter of een moordenaar aanzitten. Kim zoekt toenadering tot Deniz. Sander en Yasmin worstelen met de uitslag van de echo.

4. 4. Alarm

Nu ook het botenhuis is afgebrand vragen Tom en Marcel zich af wat Kim met alles te maken heeft. Sander wil dat Yasmin abortus pleegt, maar die denkt daar zelf heel anders over. De Ovens verklaren Peer de oorlog over het stuk grond dat hij via dubieuze constructies heeft gekocht.

5. 5. Een Genetische Toestand

Peer wordt bedreigd met de dood. Osman informeert naar Sezai, de Turkse mafiabaas. Sander komt erachter dat Yasmins kindje mogelijk erfelijk belast is.

6. 6. Waarom Eigenlijk?

Tijdens brand in het Lido raakt Josje levensgevaarlijk gewond. Osman weet meer en onthult de toedracht aan Josje en Peer. Sonja ontdekt dat Kim een bekende in de modellenwereld is.

7. 7. Lets Groots

Kim wordt geschaduwd. Kristel en Sander bemoeien zich met Yasmins vruchtwater. Wanneer de dreigementen aanhouden proberen Osman en Peer een deal te maken met Tom om politiebescherming te krijgen.

8. 8. Doe Maar Diep

Peer wordt voor de rechter gedaagd door de Ovens. Als hij verliest loopt zowel zijn leven, als dat van Osman gevaar. Deniz vertrouwt Kim niet meer. Tom krijgt te horen dat de brandstichting in Boedzand onderdeel uitmaakt van een groter complot. Kim probeert te vluchten.

9. 9. Tien Dagen

Peer, Osman en Josje proberen tijd te winnen. Sander denkt dat hij de vader van Yasmins kind is. Yasmin komt erachter dat er in het laboratorium met haar vruchtwater is gerommeld. Sonja duikt in de modellenwereld, op zoek naar informatie over Kim.

10. 10. Graven Maar

Tijdens haar zoektocht naar Kim wordt Sonja ontvoerd. Marcel zet de achtervolging in, samen met Deniz. Yasmin en Sander besluiten uit elkaar te gaan.

11. 11. Moordenaars

Osman en Tom hebben een gevaarlijk plan. Rinus moet op de aandeelhoudersvergadering van de Ovens een klus klaren. Sonja en Deniz komen erachter dat ze iets op beeld hebben van de allereerste brand.

12. 12. Groot Nieuws

Osman en Peer spelen hoog spel met de Turkse maffia. De Aslans worden in een safehouse beschermd door de politie. Sonja probeert te zien wie de echte brandstichter is.

avatar van brawljeff

brawljeff

Volgens mij klopt hier de poster niet?

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

De tweede reeks rond boetedoening, schuld, geheimen en andere spannende zaken in een fictieve kustgemeente. Het heeft zeker de aanzet gegeven tot meer soortgelijke producties die qua budget en acteerwerk serieus genomen worden.

avatar van niethie

niethie

brawljeff schreef:

Volgens mij klopt hier de poster niet?

Het is in elk geval niet degene die ik heb ingestuurd. Zelfde geld voor seizoen 1. Dit gaat om een totaal andere serie wat er met koeienletters op staan. Hoe kan dit?