• 10.980 nieuwsartikelen
  • 9.001.986 stemmen

Renegade Nell - Seizoen 1 (2024)

Show titel: Renegade Nell

Afleveringen: 8

Speelduur: 5 uur en 54 minuten

Ontwikkeld door: Sally Wainwright, Faith Penhale, Will Johnston, Louise Mutter en Johanna Devereaux

Met: Louisa Harland, Nick Mohammed en Joely Richardson

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Datum van release: vrijdag 29 maart 2024

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk seizoen 1 via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Renegade Nell

Engeland, 18e eeuw. Wanneer Nell Jackson wordt beschuldigd van moord, wordt ze gedwongen tot een leven vol roofovervallen, samen met haar twee weeszusjes Roxanne en George. Geholpen door een moedige kleine geest genaamd Billy Blind, realiseert Nell zich dat het lot haar om een reden aan de verkeerde kant van de wet heeft geplaatst. Een reden die veel groter is dan ze zich ooit had kunnen voorstellen, een reden die tot aan koningin Anne reikt.

Afleveringen Seizoen 1 (2024)

1. 1. Don't Call Me Nelly

29 maart 2024 (55 minuten)

2. 2. Tracks Less Well Trod

29 maart 2024 (48 minuten)

3. 3. A Private Joke with the Queen

29 maart 2024 (41 minuten)

4. 4. Devil's Dung

29 maart 2024 (43 minuten)

5. 5. Excuse Me, I’m a Doctor

29 maart 2024 (46 minuten)

6. 6. Snatched by Strollers

29 maart 2024 (42 minuten)

7. 7. Stop Printing This Muck

29 maart 2024 (40 minuten)

8. 8. Not Some Cheap Trick

29 maart 2024 (39 minuten)

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Wat een te gekke serie dit. Ik kwam er heel toevallig bij uit en dacht even checken want had hier helemaal niks over gehoord of gelezen, en het is echt een heel fijn wegkijkende serie. Vanaf aflevering 1 wou ik door blijven kijken. Het is een fantasie/avontuur/komedie met een hele aardige cast. Nog een paar afleveringen en heb heel seizoen 1 gezien. Ik weet ook niet of dit verder gaat of dat het bij 1 seizoen blijft.