• 8.985.266 stemmen

Incognito - Seizoen 1 (2023)

Show titel: Incognito

Ontwikkeld door: Chantal van der Horst

Met: Dragan Bakema, Melody Klaver en Eelco Smits

Datum van release: vrijdag 17 februari 2023

Eerst uitgezonden op: Videoland (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 1 via Videoland

Plot Incognito

Undercover-agent Felix probeert het leven van Lize binnen te dringen om hiermee mogelijk een moeilijke criminele zaak op te lossen. Lize lijkt oorspronkelijk een alledaagse, bijna saaie boekhoudster, maar Felix en zijn team vermoeden dat ze mogelijk een gevaarlijke crimineel is. Hoe dichter Felix bij Lize komt hoe moeilijker en gevaarlijker hij het zichzelf maakt. De lijn tussen wat echt is en wat niet wordt steeds troebeler en de karakters raken verstrikt in een leugenachtig web. Felix’ zoektocht naar de waarheid mondt uit in een bloedstollende strijd op leven en dood, waarbij Felix steeds meer wordt geteisterd door demonen uit zijn verleden.

Afleveringen Seizoen 1 (2023)

17 februari 2023 (36 minuten)

Undercoveragent Felix moet infiltreren in het leven van een doodnormale vrouw. Er bestaan vermoedens dat zij eigenlijk een topcrimineel is, die bezig is met wapensmokkel.

17 februari 2023 (36 minuten)

Felix weet Lize zover te krijgen dat ze hem als klant accepteert. Samantha is op zoek naar iemand die kan helpen met het transport, dus Felix doet zich voor als importeur van medische apparatuur uit Mexico.

17 februari 2023 (41 minuten)

Felix doet alsof het niet goed gaat met zijn bedrijf en hij personeel te kort komt, in de hoop dat Liza hapt. Ze vraagt of Felix met haar een transport binnen wil laten komen.

17 februari 2023 (35 minuten)

Nu Lize Felix een aanbod heeft gedaan om een transport binnen te smokkelen, weet hij zeker dat deze vrouw Samantha is. Terwijl de DSO geen idee heeft van Felix' ware beweegredenen, gaat hij naar Lizes appartement om haar te vermoorden. Eenmaal daar blijkt alles anders te zitten dan hij dacht.

17 februari 2023 (39 minuten)

Felix doet tegenover de DSO alsof hij bezig is met de wapenlevering, maar eigenlijk is hij bezig met zoeken naar Riebeck. Samen met Samantha maakt hij een desastreuze fout.

17 februari 2023 (40 minuten)

Eenmaal in hechtenis proberen Felix en Samantha om de situatie weer in hun voordeel te draaien. Ze bedenken een plan om wraak te kunnen nemen op Riebeck en sluiten een deal met de politie.

avatar van royenglenn

royenglenn

Heb zojuist deze serie bekeken, en het is mij erg tegen gevallen. Met name de zeer matige verhaallijn, onduidelijke flashbacks, en totaal onlogische acties hebben mij menigmaal doen ergeren. Ik heb hem dan ook met moeite af gekeken. Ik hoopte dat het beter zou worden naarmate het vorderde, maar het werd eigenlijk alleen maar erger.

avatar van exper

exper

ik heb nog nooit maar dan ook nooit zo n slechte slechte slechte serie gezien in mijn hele leven dan deze,die lui kunnen dan ook helemaal niet acteren dat die nog op tv mogen komen,en het verhaal klotst alle kanten op je weet op een gegeven moment niet meer waar je naar zit te kijken,op het ene moment zit die kerel in Servie dan lijkt het wel of hij op het bankstel in Servie zit, en dan loopt hij weer in het bos te janken je snapt er werkelijk geen ene reet van,en ze acteren van uit een boekje en met een gezicht je kijkt er met stomme verbazing naar het is werkelijk om te janken wat een bagger,ik weet wel als ik ooit weer een serie ga zien kijk ik eerst of een van die kwasten er in mee doen en dan sla ik hem gauw over

Mening33

Een zeer voorspelbare en ongeloofwaardige serie.

De hoofdrolspelers waar je zogenaamd voor zou moeten juichen zijn zo onnavolgbaar en irritant om naar te kijken. Geen tijd aan verspillen