Mijn Series +

Doshinamnyeoui Sarangbeob (2020-2021)

Alternatieve titels: Lovestruck in the City | City Couple's Way of Love | City Couple's Way of Love: My Lovable Camera Thief | Love Way of Urban Man & Woman | 도시남녀의 사랑법

Zuid-Korea
Komedie / Romantiek
Miniserie

met Ji Chang-Wook, Kim Ji-Won en Han Ji-Eun

Park Jae-Won is een architect met een gepassioneerde en eerlijke persoonlijkheid. Hij geniet van de kleine straatjes in de stad en het verzamelen van verschillende dingen. Hij vergeet de vrouw niet die zijn hart heeft gestolen en verdween. Lee Eun-O werkt als freelancer marketeer. Ze gaat op reis zonder concrete plannen te maken. Tijdens haar reis ontmoet Lee Eun-O Park Jae-Won op een vreemde plek. Ze stelt zichzelf voor als Yoon Sun-A en doet alsof ze een vrije geest heeft, die een totaal andere persoonlijkheid is dan haar echte zelf.

1. Aflevering 1
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  • volgende aflevering: dinsdag 19 januari (aflevering 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.