Mijn Series +

Dimitri Vegas & Like Mike (2020)

Belgiƫ
Documentaire / Muziek
Miniserie, 240 minuten

met Dimitri Thivaios, Michael Thivaios en Felix De Laet

Dimitri en Michael Thivaios begonnen op hun 14de samen te experimenteren met DJ-sets in hun hometown Willebroek. In 2007 brachten ze samen hun eerste nummer uit en in 2009 draaiden ze voor het eerst op Tomorrowland. Het duo legde samen een lange weg af, maar plukken nu (internationaal) de vruchten van hun succes. Eric Goens begon zijn documentaire-reis op het Amsterdam Dance Event in 2019, waar in oktober jaarlijks de prijzen voor de beste DJ’s worden uitgereikt en volgde het duo een jaar lang wereldwijd, van Azië, over Amerika tot het Midden-Oosten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.