Mijn Series +

Dash & Lily - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Romantiek

ontwikkeld door Joe Tracz
met Austin Abrams, Midori Francis en Dante Brown

Dash heeft een hekel aan de feestdagen en Lily is gek op Kerstmis. Wanneer ze op verschillende locaties in New York een notitieblokje uitwisselen met daarin hun dromen en verlangens, ontdekken ze meer gemeen te hebben met elkaar dan ze hadden verwacht. Langzaam bouwt zich er een vakantie-romance op tussen de cynische Dash en de optimistische Lily.

1. Dash
  6. Christmas Eve
  7. Christmas
  8. New Year's Eve

avatar van Blair Waldorf
Erg leuke en sfeervolle kerstserie spelend in New York. Het verhaal is origineel en leuk uitgewerkt en kent twee prima hoofdrolspelers. Veel zorg is besteed aan de aankleding, zeer feestelijk allemaal. Een aanrader voor de decembermaand.