Mijn Series +

Pennyworth - Seizoen 2 (2020)

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Bruno Heller en Danny Cannon
met Jack Bannon, Ryan Fletcher en Hainsley Lloyd Bennett

Londen, de jaren 60. Alfred Pennyworth is een voormalige Britse SAS-soldaat die onlangs de strijdkrachten heeft verlaten en een beveiligingsbedrijf begint. Het bureau trekt de aandacht van een jonge Amerikaanse miljardair genaamd Thomas Wayne. In de daaropvolgende jaren ontstaat er een hechte vriendschap tussen Alfred en Thomas en Alfred wordt uiteindelijk de verzorger van diens zoon, Bruce, nadat hij is vermoord.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 13 december (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.