Mijn Series +

Spirit Riding Free: Riding Academy - Seizoen 1 (2020)

Animatie / Familie

met de stemmen van Amber Frank, Bailey Gambertoglio en Sydney Park

Lucky en haar vrienden hebben de stad Miradero achter zich laten. Ze gaan wonen en leren in de prestigieuze Palomino Bluffs Paardrij-academie. In het kleine westerse dorpje vormt Lucky een hechte band met Wild Horse Spirit terwijl ze avonturen beleeft met haar vrienden.

1. Home Is Where the Herd Is
  2. Festival of Festivals
  3. Palomino Bluffs Riding Academy
  4. The Neighs Have It
  5. A Rider's Balance
  6. Welcome Back Otter
  7. The Palomino Family Affair

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.