Mijn Series +

Mr. Frank Visser Rijdt Visite - Seizoen 6 (2020)

Nederland
Reality

met Frank Visser

Mr. Frank Visser krijgt dagelijks tientallen noodkreten binnen van mensen met een juridisch probleem waar ze zelf niet meer uitkomen. In "Mr. Frank Visser Rijdt Visite" belt hij in heel Nederland bij de mensen thuis aan om hen in hun woonkamer van het broodnodige juridisch advies te voorzien. Is hun claim terecht of onterecht? Gelukkig weet mr. Frank Visser zelfs de moeilijkste probleemgevallen met zijn kenmerkende doortastendheid én humor van advies te voorzien!

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
Dit is het minste format van de verder zeer onderhoudende rechter reeks in mijn ogen komt dat door dat er geen uitspraak volgt.

avatar van 3 2 1 cut
stinissen schreef:

Daar zal je het dus mee moeten doen.