Mijn Series +

De Bauers in Argentinië - Seizoen 1 (2020)

Nederland
Reality / Documentaire

ontwikkeld door Gabri Buijtelaar
met Frans Bauer en Mariska Bauer

Deze keer reizen Frans en Mariska Bauer naar Argentinië, een land met grote tegenstellingen. Aan de ene kant heb je hele rijke mensen en even verderop zijn de mensen straatarm. Frans en Maris dompelen zich helemaal onder in de gebruiken en culturen van Argentinië en bezoeken belangrijke plekken uit de geschiedenis van het land, zoals waar Maradona zijn voetbalcarrière begon.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van The Oceanic Six
Ik kijk weinig tv, maar zo'n semi-reisprogramma vind ik wel geinig. Fransje in Amerika en China was ook vermakelijk.

avatar van Kos
Kos
Oh god.

avatar van ZAP!
Daar gaan ze weer. Waren ze maar in China gebleven...

Je hoeft niet te kijken hoor , ik vind het amusant

avatar van ZAP!
stinissen - ga ik ook vast niet doen. Veel plezier ermee!

avatar van The Oceanic Six
Heb me er wel weer mee vermaakt. Frans aan het voetballen zien blijft leuk

Hoop wel dat ze een beetje rond gaan trekken. Bij die China serie bleven ze afleveringen lang in dezelfde stad. Ik wil de natuur en het land graag zien.

avatar van The Oceanic Six
Wat ik bij dit programma niet snap is dat ze zo weinig van het land zelf tonen, maar alleen maar Nederlanders opzoeken. Een Nederlandse vrouw die tango-lessen geeft. Een Nederlands radiostation, met Nederlanders lokale Nederlandse bitterballen eten. En dat elke week. Ga gewoon eens met een gids daar het land rond en ga met locals in gesprek of toon de natuur.

avatar van The Oceanic Six
Ik vond Fransje in Argentinië niet zo heel boeiend. Nauwelijks iets van de natuur gezien, weinig boeiende verhalen, alleen maar Nederlanders daar weer opgezocht. Het voelt nu als een matig reisprogramma en een matig amusementsprogramma. Neemt niet weg dat de Bauers wel sympathiek zijn en best leuk om te volgen zijn.