Mijn Series +

Schaep met de 5 Pooten, 't - Seizoen 1 (2006-2007)

Nederland
Komedie / Muziek

ontwikkeld door Eli Asser
met Loes Luca, Pierre Bokma en Marc-Marie Huijbregts

De Amsterdamse bruine kroeg ''t Schaep met de 5 Pooten’ wordt gerund door Kootje en Lukas. Tante Door, de eigenaresse van de naburige wasserette, komt ook regelmatig op bezoek. Samen met de stamgasten nemen ze de nieuwste buurtroddels door en leveren ze commentaar op de snel veranderende tijdgeest van begin jaren 70.

1. We Benne op de Wereld om Mekaar te Helpen, Nietwaar?
  2. De Beschadigde Bokser
  3. Het Zal Je Kind Maar Wezen!
  4. Je Gaat te Ver, Door!
  5. Een Kastelein Is Ook Maar een Mens
  6. Contract Is Contract
  7. Als Je Mekaar Niet Meer Vertrouwen Kan
  8. Blijf uit Onze Buurt!
Na een seizoen gestopt met kijken , niet mijn ding.

avatar van PeterW
Voor mij hadden ze die andere series ook niet hoeven maken.

PeterW schreef:
Voor mij hadden ze die andere series ook niet hoeven maken.

Ik ben toch al niet zo gek met series met zingen maar daar in tegen vond ik "Levenslied" (2011) - imdb.com hoe raar het ook klinkt toppie

avatar van PeterW
Ik geloof niet dat dat iets voor mij is.

PeterW schreef:
Ik geloof niet dat dat iets voor mij is.

Dat dacht ik ook...

avatar van Donkerwoud
Levenslied is wel aardig inderdaad. Veel eigentijdser dan je van een serie over een koor zou verwachten.

avatar van divart
stinissen schreef:
Na een seizoen gestopt met kijken , niet mijn ding.

Heel verstandig om te stoppen met kijken als je het niet leuk vind (waarom kijk je dan een heel seizoen af, vraag ik me dan wel af), dan ben je blijkbaar niet de doelgroep. Dat kan.
Maar het is dan wel een beetje unfair om alle overige seizoenen die je niet gezien hebt te beoordelen met een heel lage rating.
Erg leuke serie trouwens. Ook de vervolgseizoenen die ik nog niet allemaal heb gezien.

divart schreef:

Mijn vrouw is hier een grote fan van daarom zag je ook dat mijn stemmen zelfs iets hoger worden ik keek verplicht mee en langzaam maar zeker raakte ik er een beetje aangewend, maar als serie zou ik dit zelf nooit opzetten en dat komt alleen maar door de liedjes.