Mijn Series +

Docklands - Seizoen 1 (2010)

1 stem

Nederland
Familie / Drama

ontwikkeld door Brechtje Schaling
met Sam van Velzen, Lobke de Boer en Finn Bech

De tweeling Arend en Zus zijn elf jaar en zijn op hun vijfde als pleegkinderen bij de familie Kater op een scheepswerf komen wonen omdat hun eigen moeder Nancy niet meer goed voor hen kon zorgen. Vader en moeder Kater hebben zelf ook twee kinderen: Boris van 17 en Mink van 7 jaar. De scheepswerf van de familie Kater grenst aan het ruige Docklandsterrein. Hier komen Arend en Zus elke dag samen met hun vrienden Sander, Siham, Winston, Maaike en Kareem. Met hen beleven ze een onvergetelijke zomer. Ze beleven de grootste avonturen maar komen elkaar ook wel eens flink tegen. Het is niet altijd gemakkelijk te bepalen hoe je je voelt, wat je vindt en bij wie je hoort, maar samen staan ze veel sterker dan ze denken.

1. Zone 3
  6. Muiten!
  7. Twaalf
  8. Het Ruime Sop
avatar van Phantasm
Leuke avontuurlijke jeugdserie die lekker wegkijkt.