Mijn Series +

Drama / Muziek
Miniserie, 347 minuten

ontwikkeld door Han van der Werff
met Annemarie Prins, Malou Gorter en Gijs Scholten van Aschat

Annie M.G. Schmidt, de Zeeuwse domineesdochter, is één van de bekendste schrijvers van de twintigste eeuw. Zij liet een frisse wind waaien in het naoorlogse Nederland. We nemen een kijkje in verschillende periodes van haar leven en zien dat Annie privé een hartstochtelijke, zoekende vrouw is, die verliefd wordt op een getrouwde man. Jarenlang is ze zijn minnares en op latere leeftijd de moeder van zijn kind. Een vrouw die hunkert naar liefde en er alles voor over heeft haar man gelukkig te maken, tot en met zijn dood.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.