Mijn Series +

Beehive - Seizoen 1 (2008)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Sophie Clarke-Jervoise
met Sarah Kendall, Alice Lowe en Barunka O'Shaughnessy

De Australische comédienne Alice Lowe en de Britse comédiennes Sarah Kendall, Barunka O'Shaughnessy en Clare Thomson vormen samen Beehive. Een breed scala aan personages en de eigenaardigheden van de denkbeeldige wereld van de leden van Beehive staan centraal. Zo vragen ze zich af hoe het zou zijn om robots te zijn, een magische bak te bezitten of om een eend te daten. Terugkerende personages zijn de zeer onbeleefde stewardessen uit Zuid-Afrika en de Sex in the City-meisjes, die iedereen irriteren door zich misdragen en kinderachtig te handelen in een bar in de winkelstraat.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.