• 8.985.949 stemmen

Jordy

Hoi,

Ik ben Jordy

Kiriyama

Welkom op de site Jordy. Het TvMeter team hoopt dat je hier een leuke tijd tegemoet gaat.

Hey! Leuk dat we ons ook hier weer even kunnen voorstellen. De mensen van Gamesmeter kennen me wel, ik ben daar namelijk 'spelfreak'. Op Moviemeter ben ik bekend als 'Jimcarrey gek', maar ik ben niet meer zo actief op Moviemeter (vind het net wat te druk daar).

Ik kijk ook meer TV dan films. Vind TV qua verhaalvertelling een veel beter middel dan film. Met series heb je de tijd je aan de personages te verbinden en je interesse op te wekken. Hierdoor is er veel meer character development in TV series.

Favoriete TV-series zijn o.a. Scrubs, It's Always Sunny in Philadelphia, Game of Thrones, Rick and Morty, South Park, Psych,Brooklyn Nine Nine, Frasier, The Last Airbender, Bob's Burgers, Sherlock, Parks and Rec, Seinfeld, True Detective (S1. S2 heb ik nog niet gezien) en Silicon Valley. Er zijn veel series die ik kijk, maar moet ook nog veel kijken.

Series die ik overigens niet kan uitstaan: Arrow, Big Bang Theory, Two and A half Man, Brotherhood (eigenlijk dus alle moderne 'sitcoms'),The Walking Dead,...

avatar van Remi_mm

Remi_mm

Ook hallo, ik ben Remi.

avatar van AHWA_mm

AHWA_mm

Ik ben AHWA, ondertitelaar van beroep, dus eigenlijk doe ik niets anders dan de hele dag tv of films kijken. ZZP'er inmiddels, dus weinig tijd meer om series/films te kijken, maar heb genoeg gezien om veel te kunnen bijdragen op TVM.

Mijn favoriete series: The West Wing, Friday Night Lights, Scrubs, Archer, Sports Night, The Newsroom, Gilmore Girls, Bunheads, etc.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Ik ben Jeroen (zonder de H'tjes dit keer) en ik ben semi-professioneel Scrubs fanboy.

To do list voor begin 2016:

[ ] 5* aan Scrubs geven

[ ] Scrubs op #1 zetten

Benieuwd of het me gaat lukken.

avatar van clockwork72

clockwork72

Hello, Harvey Specter here.

avatar van AHWA_mm

AHWA_mm

Tonypulp schreef:

To do list voor begin 2016:

[ ] 5* aan Scrubs geven

[ ] Scrubs op #1 zetten

Benieuwd of het me gaat lukken.

Ook 5* voor elk seizoen? Overall oké, maar seizoen 4-6 waren niet super.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Overall. Was zelf geen fan van de laatste 2 seizoenen, helaas. Maar ga de serie er sowieso weer met een hoog tempo doorheen jagen tegen die tijd. De seizoenen verwateren toch altijd een beetje in m'n geheugen. Geldt voor alle series. Gok dat ik weinig nieuws ga kijken door deze site...

• 1917 stemmen

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Nick. Mede MusicMeter-users zullen mij misschien wel kennen als AOVV, maar omdat ik - naast muziek - ook een fervent tv-kijker ben, heb ik me hier ook maar ingeschreven.

Ziet er veelbelovend uit!

avatar van BoordAppel

BoordAppel

Leuk hoor, deze site! Ik ben absoluut niet meer zo actief als vroeger op alle meter-sites, maar stemmen doe ik nog steeds en als ik wil weten wat men ergens van vind is het eerste wat ik check Movie/Music/Boek- en GamesMeter. Nu komt deze site daar dan mooi bij.

Beste serie... mmm, ik denk dan toch The Wire.

Nu nog even een leuke avatar uitzoeken.

avatar van Kondoro

Kondoro

Ben een BBLer in het vak werktuigkundige installaties oftewel, loodgieter. Hierna dus ik nog aan fitness 4 daags p/w dus heb eigenlijk alleen nog de weekenden om echt een filmpje te kijken of een serie.

Mijn lieveling serie is toch wel Sons of Anarchy. Daarnaast heb ik ook genoten van Breaking bad en The Walking Dead. Volg ook een paar NL series zoals Flikken maastricht, Dokter Tinus en Bureau Raamspoort (net begonnen). Hoop een leuke tijd ook hier te beleven zoals ik dat voor meer en deels gedaan heb om MM.

avatar van Pastichio Rocker_mm

Pastichio Rocker_mm

Hoi, Ik ben Pastichio Rocker.

Mijn favoriete series zijn: Carnivàle, The League of Gentlemen, Psychoville, Monty Python's Flying Circus, Twin Peaks, Millennium, American Gothic, Breaking Bad, Scrubs, Space: Above and Beyond, Spaced, Hannibal, Wilfred en Mega Mindy.

avatar van Teunnis

Teunnis

Hoi! Ik ben Teun. MusicMeteraars zullen me wel kennen en ook op MovieMeter laat ik af en toe wel wat van me horen. Ik ben student sociologie in Groningen en naast fanatiek muziek- en sportliefhebber (beiden lekker passief ) kijk ik ook wel zo af en toe ook series.

Mijn favoriete serie staat op eenzame hoogte en daar zal niet snel verandering in komen: Twin Peaks. Bril-fucking-jant. Als er een serie is die daar in de buurt van kan komen is het Adventure Time. De laatste twee seizoenen brengen zo ontzettend veel diepgang en volgens mij zit er nog meer potentie in. Verder bestaat mijn lijstje favoriete series uit The Wire, Breaking Band, Dexter, True Detective, Carnivale, Forbrydelsen, maar ook minder serieuze series als Bob's Burgers, Community, The Office, Regular Show, Phineas & Ferb en de meest recente ontdekking You're the Worst. De eerste serie op deze site, Rick and Morty, klinkt ook wel als iets voor mij.

avatar van Threeohthree

Threeohthree

Ook een Groninger hier, op moviemeter genaamd Boogeyman (helaas niet heel actief meer) en Threeohthree op Gamesmeter. Favoriete series zijn Oz, Sherlock, True Blood, maar kijk eigenlijk alles van A tot Z. Zo kan ik mij bijvoorbeeld ook enorm vermaken met Vampire Diaries of PLL.

avatar van madmadder

madmadder

Hoi, ik ben Madelon en ben vooral bekend van musicmeter. Ben eigenlijk pas toen ik ging studeren series gaan kijken. Favorieten zijn Twin Peaks, The Wire, Sopranos, Parks and Rec en Sherlock.

Momenteel kijk ik X-files (seizoen 6), Friends (seizoen 6), Bojack Horseman (seizoen 1), The Office (seizoen 2) en Twin Peaks voor de honderdste keer.

Series die ik in zijn geheel tegen vond vallen zijn Breaking Bad, Arrested Development en American Horror Story. Series waarbij ik geen hoop meer heb dat het nog goed komt zijn Game of Thrones en House of Cards.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Ik ben Film Pegasus, afkomstig uit Deurne bij Antwerpen en een groot liefhebber van vooral muziek en film. Iets meer met muziek in het echte leven, maar op de eerste plaats met film bij de meters. Je kan me ook terugvinden bij Moviemeter en Musicmeter. Op boekmeter ben ik Boek Pegasus, maar daar ben ik verre van actief. Al lees ik nog wel graag.

Nu dus ook op tvmeter. Ik ben geen echte tv-kijker, maar kijk wel graag af en toe naar een leuke serie.

avatar van Kondoro

Kondoro

Kondoro schreef:

Goede avond, mijn naam is Wesley of ook wel Kondoro0614 op MovieMeter.nl. Ik ben een erg grote film fanaat maar daarnaast kijk ik ook graag een serie..

Hierbij nog aan toe te voegen dat ik graag naar muziek luister maar ben niet echt actief op MusicMeter want ik luister nooit hele albums. Meestal mijn Spotify afspeellijst met 705 nummers (plaats er elke dag meer in).

avatar van Dievegge

Dievegge

Hallo, mij ken je misschien van MovieMeter. Ik ben vooral liefhebber van oude misdaad-, drama- en komische series. Recenter heb ik genoten van Borgen en Not Going Out. Op dit moment ben ik niet echt een serie aan het volgen, maar deze site kan een aanleiding zijn om dat weer eens te gaan doen. Het ziet er alvast mooi uit.

avatar van Dievegge

Dievegge

Film Pegasus schreef:

Je had je naam kunnen veranderen naar Tv Pegasus of Serie Pegasus.

avatar van Fueledable

Fueledable

Hoi, ik ben Iris. Op MovieMeter zit ik ook sinds 2012, dus zoek me een keertje op.

avatar van centurion81

centurion81

• 2038 berichten

Hier nog 'n Groninger (naja recent iets zuidelijker gaan wonen)! Ben qua Metersites verder vooral actief op Moviemeter en voorheen ook veel op Boekmeter.

Ik kijk aardig wat series, vooral op de Nederlandse versie van Netflix.

Ben echt een omnivoor qua series ook. Van Borgen tot Daredevil en van Breaking Bad tot Bojack Horseman of Archer...

Golden oldies voor mij: Twin Peaks en Tour of Duty

Guilty pleasures: tekenfilms als Transformers G1, Transformers Prime, X-Men en Pokémon =)

Hallo, mijn naam is Robin. Misschien ken je me van MovieMeter, waar ik eveneens tommykonijn heet. Hetzelfde geldt voor BoekMeter. Op MusicMeter heet ik Bruce Almighty en op GamesMeter is de gebruikersnaam Jim Carrey. Ik ben overduidelijk het meest actief op MovieMeter (de laatste tijd helaas wat minder door mijn opleiding).

Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik in 2007 MovieMeter per toeval ontdekte. Niet alleen was het voor mij als 10-jarige knul een site waar ik mijn liefde voor Jim Carrey komedies kwijt kon, het zorgde er tevens voor dat ik een groot filmliefhebber werd. Ook als ik op het gebied van film, muziek, literatuur of games wil weten wat men ergens van vindt, kijk ik meestal eerst op de Meter sites. De oprichting van een nieuwe site uit de reeks meemaken vind ik dan ook zeer leuk.

Wat series betreft ben ik nog geen fanatiek kijker, maar ik heb wel het een en ander gezien waar ik een stem op hoop te kunnen uitbrengen. Daarnaast hoop ik, al twijfel ik daar eigenlijk niet aan, dat TvMeter me misschien, net als MovieMeter destijds en eigenlijk nog steeds met films deed, meer inzicht zal geven in wat voor series ik interessant vind.

avatar van Inland Rabbit

Inland Rabbit

Ha! Leuk deze site. De Moviemeter mensen kennen me onder dezelfde username, op Musicmeter is dit al jaren ThirdEyedCitizen. Een discussiemogelijkheid wat betreft series heet ik altijd welkom en kijk er dan ook voldoende het heel jaar door.

avatar van donnie darko

donnie darko

Hallo,

Sommige mensen kennen me misschien van moviemeter. Daar heb ik dezelfde naam; op musicmeter heet ik swoon

avatar van danuz

danuz

Hooooi!

Top, eindelijk op series stemmen (althans, wanneer hij officieel van start gaat natuurlijk). Ben al jaaaaaren actief op MovieMeter, en kijk af en toe ook wel op MusicMeter.

avatar van Elineloves

Elineloves

Hoe cool is dit dan, eindelijk.

Eline, 27 jaar, mama van Nena (3,5 maand oud) en daardoor minder zin en tijd voor films maar nog meer into series dan voorheen. Altijd op zoek naar nieuwe series om te verslinden. Tips zijn welkom!

avatar van FillumGek

FillumGek

Eindelijk een TvMeter, top!

Op GamesMeter heet ik Hadouken, op MovieMeter gebruik ik het afstotelijke FillumGek en hier ben ik Jordouken. Maar om het wat makkelijker te maken gebruik ik overal dezelfde avatar

avatar van aerodynamic

aerodynamic

Mensen zullen mij vooral van MusicMeter kennen. Ook op BoekMeter en MovieMeter ben ik onder dezelfde naam te vinden alleen stem ik daar eigenlijk alleen maar.

Als zeer groot liefhebber van series gaat het hier vast net zo leuk worden als op de andere sites.

Grote favorieten zijn: Six Feet Under, Game of Thrones, Sopranos, Dexter, Breaking Bad, Oz, The Wire, True Blood, Vikings en The Killing.

Qua comedy: Blackadder, Little Britain an Absolutely Fabulous.

avatar van Hannibal_mm

Hannibal_mm

Ik ben Jeroen aka. Hannibal op de andere metersites, en eigenlijk alleen nog maar matig actief op MovieMeter. Dit zal wellicht voor mij een begin zijn van iets moois, ik kijk namelijk weinig tv, en series begon ik niet snel aan, want dan is het zo'n verplichting alle afleveringen te moeten kijken. Nu wordt dat allemaal makkelijker met digitale tv en Netflix ed.

Natuurlijk heb ik wel series gevolgd. 'Vroegah' natuurlijk heerlijke niet te missen series als Bottom, Blackadder, Monthy Python, Little Britain, Fawlty Towers etc.

Onlangs heb ik de serie Broadchurch en ook de moderne Sherlock met Benedict Cumberbatch vond ik erg leuk om te volgen. Tegenwoordig volg ik alleen nog maar Doctor Who op de BBC, even lekker ontspannen en dromen over tijdreizen en verre planeten.

Ook Penny Dreadful heb ik op Netflix gekeken, mooie serie! Ik ben benieuwd of ik door 'TvMeter' andere goede series ga ontdekken.

Ik zie ooit MovieMeter en TvMeter een keer samengevoegd worden en dan hebben we écht de Nederlandse IMDb.