- Home
- Serieforum
- Series - Genres
- Sitcoms
Sitcoms
ZAP!
-
- 5449 berichten
- 3621 stemmen
Mja ... Zo kan je in principe de definitie of standaard houvast van eender wat gaan negeren en er je eigen ding van maken natuurlijk. Of dat nog ergens op slaat is dan maar de vraag. Zo zie ik het.
Panta Rei_mm
-
- 36 berichten
- 0 stemmen
Sorry hoor, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Ooit gehoord van Fawlty Towers, Cheers, The Lucy Show om maar eens wat ouwetjes te noemen.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
tinus tonijne The Lucy Show? Ik denk dat je I Love Lucy bedoeld 
Cosby show vond ik geen reet aan. Ik kom uit 84 en ben opgegroeid met Fresh prince, Full house, Family ties, Growing pains en Married with children. In de 90's Friends, 3rd rock from the sun en King of Queens. Dat blijven voor mij mijn nostalgische favorieten sitcoms 
Panta Rei_mm
-
- 36 berichten
- 0 stemmen
tinus tonijne The Lucy Show? Ik denk dat je I Love Lucy bedoeld 
Cosby show vond ik geen reet aan. Ik kom uit 84 en ben opgegroeid met Fresh prince, Full house, Family ties, Growing pains en Married with children. In de 90's Friends, 3rd rock from the sun en King of Queens. Dat blijven voor mij mijn nostalgische favorieten sitcoms
Nee, ik bedoel The Lucy Show. Ja, I Love Lucy was ook een sitcom rondom die roodharige malloot, evenals Here's Lucy.
Zo populair, dat ze niet een, maar liefst drie shows op haar naam had.
Panta Rei_mm
-
- 36 berichten
- 0 stemmen
Wat ik me nog herinner, zijn de volgende sitcoms. Stenen tijdperk of prehistorie voor sommigen hier, denk ik.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Van The Dick Van Dyke Show heb ik spijt dat ik het nooit heb meegemaakt. Wat een ongelooflijk fijne en grappige man is dat toch.
stinissen (crew series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Wat ik me nog herinner, zijn de volgende sitcoms. Stenen tijdperk of prehistorie voor sommigen hier, denk ik.
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Sommige series moeten nog op de site 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Sorry hoor, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Ooit gehoord van Fawlty Towers, Cheers, The Lucy Show om maar eens wat ouwetjes te noemen.
Fawlty Towers is echt geen sitcom volgens mij. Cheers was tegelijkertijd met Cosby Show denk ik, maar net wat minder populair (niet bij mij overigens).
ZAP!
-
- 5449 berichten
- 3621 stemmen
Sommige series moeten nog op de site