• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.035 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.629 stemmen

Sitcoms

zoeken in:

ZAP!

• 5449 berichten
  • 3621 stemmen

Esteban schreef:

Mja ... Zo kan je in principe de definitie of standaard houvast van eender wat gaan negeren en er je eigen ding van maken natuurlijk. Of dat nog ergens op slaat is dan maar de vraag. Zo zie ik het.

Het is eigenlijk al volledig ingeburgerd op TvM en Imdb - en dan wordt het iets op zichzelf staands, naast natuurlijk de oorspronkelijke definitie. 'Short' is ook zo'n 'genre', dacht ik later nog aan.

kos schreef:

(quote)

De Cosby Show is de sitcom of all sitcoms.

Sorry hoor, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.

Ooit gehoord van Fawlty Towers, Cheers, The Lucy Show om maar eens wat ouwetjes te noemen.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

tinus tonijne The Lucy Show? Ik denk dat je I Love Lucy bedoeld

Cosby show vond ik geen reet aan. Ik kom uit 84 en ben opgegroeid met Fresh prince, Full house, Family ties, Growing pains en Married with children. In de 90's Friends, 3rd rock from the sun en King of Queens. Dat blijven voor mij mijn nostalgische favorieten sitcoms

renzoroy_mm schreef:

tinus tonijne The Lucy Show? Ik denk dat je I Love Lucy bedoeld

Cosby show vond ik geen reet aan. Ik kom uit 84 en ben opgegroeid met Fresh prince, Full house, Family ties, Growing pains en Married with children. In de 90's Friends, 3rd rock from the sun en King of Queens. Dat blijven voor mij mijn nostalgische favorieten sitcoms

Nee, ik bedoel The Lucy Show. Ja, I Love Lucy was ook een sitcom rondom die roodharige malloot, evenals Here's Lucy.

Zo populair, dat ze niet een, maar liefst drie shows op haar naam had.

Wat ik me nog herinner, zijn de volgende sitcoms. Stenen tijdperk of prehistorie voor sommigen hier, denk ik.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Van The Dick Van Dyke Show heb ik spijt dat ik het nooit heb meegemaakt. Wat een ongelooflijk fijne en grappige man is dat toch.

stinissen (crew series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Panta Rei_mm schreef:

Wat ik me nog herinner, zijn de volgende sitcoms. Stenen tijdperk of prehistorie voor sommigen hier, denk ik.

(embed)

(embed)

(embed)

(embed)

(embed)

Sommige series moeten nog op de site

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Panta Rei_mm schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.

Ooit gehoord van Fawlty Towers, Cheers, The Lucy Show om maar eens wat ouwetjes te noemen.

Fawlty Towers is echt geen sitcom volgens mij. Cheers was tegelijkertijd met Cosby Show denk ik, maar net wat minder populair (niet bij mij overigens).

ZAP!

• 5449 berichten
  • 3621 stemmen

Waarom zou het (FT) geen sitcom zijn?

ZAP!

• 5449 berichten
  • 3621 stemmen

stinissen schreef:

Sommige series moeten nog op de site

Ik ga The Brady Bunch s1 wel even doen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.