- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Te Koop SCARFACE (1983)
Te Koop SCARFACE (1983)

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen

BASWAS
-
- 985 berichten
- 1079 stemmen
Voor nog geen vier euro (incl.) wil ik Scarface (1983) wel hebben. Was al een tijdje niet zo ontzettend heel nieuwsgierig naar deze film na het zien van Scarface (1932) van Hawks.

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen
Voor nog geen vier euro (incl.) wil ik Scarface (1983) wel hebben. Was al een tijdje niet zo ontzettend heel nieuwsgierig naar deze film na het zien van Scarface (1932) van Hawks.

Bericht inmiddels verzonden.

BASWAS
-
- 985 berichten
- 1079 stemmen

Bericht inmiddels verzonden.
Geld overgemaakt. Wat ik zag van wat promomateriaal over Scarface (’83) lijkt ’t ie me na Scarface (’32) tegen te zullen gaan vallen. Maar altijd leuk om ze met elkaar te vergelijken. Door lage verwachtingen te hebben, kan het trouwens misschien wel weer meevallen.
Bedankt!

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen
Geld overgemaakt. Wat ik zag van wat promomateriaal over Scarface (’83) lijkt ’t ie me na Scarface (’32) tegen te zullen gaan vallen. Maar altijd leuk om ze met elkaar te vergelijken. Door lage verwachtingen te hebben, kan het trouwens misschien wel weer meevallen. Bedankt!
Volgens mij is deze film erg overrated. De kleurenfilmgeneratie zal wel geen (zw/w) gangsterfilms van voor 1980 gezien hebben... te weinig referentiekader.
Maar smaken kunnen verschillen, en misschien valt deze remake je wel mee.
Ik hoop, en verwacht dat de bestelde SCARFACE uit 1932 van Hawks wel bij mij in de smaak zal vallen!
Off topic, maar gister nog gansterfilm THE BIG COMBO gezien. Geweldig, Richard Conte zet een overtuigende gangsterboss neer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.