- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
7- Zelfs ik, als vrouwenliefheber in hart en nieren, moet zeggen dat de laatste pagina's nou niet uitblinken in schoonheid.
Dstalker8
-
- 211 berichten
- 689 stemmen
Nog een uit Pretty Little Liars, Ashley Benson

Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Dit is vast wel eerder gezegd maar ik blijf dit topic best apart vinden. Opzich zijn bijna alle actrices die gepost worden best aantrekkelijk/knap, maar toch worden erg veel mooie vrouwen afgebrand.
Veel users kan ik dan ook niet echt serieus nemen in hun 'hoge' standaards.
1-
Nomak bv. heeft welgeteld 1+ gegeven in de laatste 50 -en. (zijn goed recht) Maar het blijkt wel dat knap een vaag begrip is in dit topic.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dit is vast wel eerder gezegd maar ik blijf dit topic best apart vinden. Opzich zijn bijna alle actrices die gepost worden best aantrekkelijk/knap, maar toch worden erg veel mooie vrouwen afgebrand.
Veel users kan ik dan ook niet echt serieus nemen in hun 'hoge' standaards.
Nomak bv. heeft welgeteld 1+ gegeven in de laatste 50 -en. (zijn goed recht) Maar het blijkt wel dat knap een vaag begrip is in dit topic.
En bij mijn eerste vijf berichten in dit topic zitten twee plussen. Wat is je punt nu?
Ik ga toch geen plus geven als ik het geen plus waard vind.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee hoor, dat is nou net de grens van iemand met standards en iemand die bijna alles best vindt
.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat een actrice automatisch knap moet zijn en als er eentje dan net iets wat minder knap is, dan al niet meer als 'knap' wordt beschouwd. Vandaar dat de neiging tot minnen geven zo groot is, bijvoorbeeld bij Nomak
.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Ik denk dat een actrice automatisch knap moet zijn en als er eentje dan net iets wat minder knap is, dan al niet meer als 'knap' wordt beschouwd. Vandaar dat de neiging tot minnen geven zo groot is, bijvoorbeeld bij Nomak
.
Ik heb zelf ook wel snel de neiging om een min te geven omdat er bijna altijd wel iets 'mis' te vinden is. Misschien moet er ook een 'Zou je deze actrice doen of niet'-topic zijn om de standaards wat omlaag te werken. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.