menu

Film / Filmgames / Knock-out: Beste Film (2009)

zoeken in:
maxcomthrilla schreef:
Mulholland Dr. veegde met alles en iedereen de vloer aan. Prachtwinnaar van een leuke knock - out met genoeg fijne films in de semi - kwartfinales!

Mee eens. En The One Ring uiteraard bedankt voor de organisatie.

Tevreden met de winnaar maar vooral zeer aangenaam verrast met de nummer twee. Ook van mijn kant bedankt TOR !

Saaie maar natuurlijk verdiende winnaar. Mijn persoonlijke #2.

Reinbo
Vanaf de 8e finales lootten mijn spaarzaam overgebleven favorieten steeds elkaar. Uitermate teleurstellend verloop met een zeer wakke finale IMO..... Jammer dit.

TOR Bedankt voor de organisatie, maar je kan niet loten.

Ja thnx. Mooie winnaar uiteindelijk

Bedankt voor de organisatie TOR. Het was een leuk verloop met maar liefst drie films in de halve finale uit mijn top 10. Helaas ging de vierde er met de winst vandoor.

Prachtige winnaar! Bedankt voor de organisatie TOR.

Film Pegasus (moderator)
Goed gedaan The One Ring en idd geen slechte winnaar.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://eu.movieposter.com/posters/archive/main/23/MPW-11618

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

En zoals altijd de top 16 van dit jaar:

1. Mulholland Dr.
2. Shichinin no Samurai
3. The Night of the Hunter
4. A Clockwork Orange
5. Pulp Fiction
6. Reconstruction
7. Survive Style 5+
8. The Matrix
9. Fa Yeung Nin Wa
10. Big Fish
11. Terminator 2: Judgment Day
12. The Thing
13. American Beauty
14. Crna Mačka, Beli Mačor
15. Full Metal Jacket
16. Trainspotting

Dit was een betere editie van de jaarlijkse knock-out dan vorig jaar, simpelweg omdat er dit jaar wel wat verrassende titels in de top 16 staan, in tegenstelling tot de gebruikelijke verdachten een jaar terug. Black Cat, White Cat, Reconstruction en The Night of the Hunter zijn nou eenmaal geen grote knock-outnamen, maar wel films die, wat mij betrefd, wat meer eer verdienen en dat dit jaar kregen. Hunter deed het zelfs buitengewoon goed. Ook heb ik wel gelachen om de geweldige prestatie van de South Park film die als hoogst genoteerde animatiefilm eindigde en net buiten de beste 16 viel. Dat deze knock-out gewonnen wordt door een film die vaak hoog scoort bij dit soort spelletjes is vrees ik onvermijdelijk, maar gelukkig is het wel een sterke film. Althans, dat vind ik.

Het pantheon van de winnaars van de Knock-out Beste Film:

2005: Magnolia
2006: The Shining
2007: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
2008: The Godfather
2009: Mulholland Dr.

Bedankt voor de organisatie The One Ring!

Mooie winnaar.

Verrassende namen idd bij de top 16. Vooral Night of the Hunter is een flinke verrassing.

19-10

Wou het toch even gezegd hebben

speranza
Mijn complimenten voor de organisatie The One Ring!

Tijd voor 2010?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:57 uur

geplaatst: vandaag om 19:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.