- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #3
Laddercompetitie #3
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
In de Top 30 van de ladder ondertussen nog maar 3 niet-Top 250 films. Verloedering gaat verder.
1-1
Met La Haine daarin is er dus niks verandert net 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Jammer dat je dat niet zei toen met Elephant voor de 2e keer op 1 dag een nieuwe batte werd gestart.
Zie niet in wat dat er mee te maken heeft, weet zelfs niet waarover het gaat. Als dat zo is en je denkt dat daar een probleem mee is kan je zelf je mond wel opentrekken zeker ?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Met La Haine daarin is er dus niks verandert net 
Behalve dan dat de volgende niet-Top 250 film alweer een plaatsje gezakt is.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
weet zelfs niet waarover het gaat.
Als dat zo is en je denkt dat daar een probleem mee is kan je zelf je mond wel opentrekken zeker ?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Irreversible is een goede film, maar heeft ook niet voor niets een lager gemiddelde dan La Haine natuurlijk, het blijft logisch dat er zoveel top 250 in de ladder staat.. dat zijn gewoon weg de beste films en dus vind je daar meer voorstanders voor dan films met gemiddeldes onder de 3.70.
Met de badladder ligt het voor mij heel anders.. ik kijk alleen films die ik leuk vind en daarom ben ik antiflop gericht, daar kan ik gewoon niks mee.
Ik hoop alleen wel dat films zoals TSR buiten de top 100 blijven. Zolang de ladder niet precies een kopie van de top 150 word, vind ik het nog altijd leuk.. hoewel ik zelf ook het liefst onbekendere films geintroduceerd zie worden (dat zorgt bij mij soms voor film tips). Maar ach, wat kun je er verder aan doen, niks.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
ROOSKY
24. American History X - 34. La Haine
0-1
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Raar, want je deed er zelf aan mee.
Heb ik zelf een battle dubbel gestart
Mag je mij gewoon op aanspreken dan. Al weet ik nog steeds niet waar het over gaat.
Alleen onterecht ...
Omdat mensen anders stemmen dan ze lullen inderdaad. Ik vind er niks logisch aan. Je kan altijd naar de Top 250 gaan staren als je dat leuk vindt, heb je geen ladder voor nodig.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Alleen onterecht ...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Heb ik zelf een battle dubbel gestart
Mag je mij gewoon op aanspreken dan. Al weet ik nog steeds niet waar het over gaat.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Geen idee, heb niet teruggelezen en heb er ook niet veel zin in. Als alles altijd zo kinderachtig moet ...
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Blader dan maar eens terug, oh moraalridder. Daarna discussiëren we wel verder.
Ik blader helemaal niks terug. Als ik weet dat er iets tegen de regels gebeurt maak ik lawaai en zorg ik er voor dat het boeltje stilgelegd wordt. Beetje kinderachtig dat jij nu het tegendeel gaat beweren.
Ik verzin alleen niet m'n eigen regels om alles stil te leggen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Omdat mensen anders stemmen dan ze lullen inderdaad. Ik vind er niks logisch aan. Je kan altijd naar de Top 250 gaan staren als je dat leuk vindt, heb je geen ladder voor nodig.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Geen idee, heb niet teruggelezen en heb er ook niet veel zin in. Als alles altijd zo kinderachtig moet ...
Ik weet wel weer hoe laat het is
.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Een gezonde balans tussen toptitels en andere titels lijkt me logisch en absoluut geen utopie. Wel als iedereen natuurlijk gewoon Toplijst titels gaat introduceren en ze lekker doorrusht. Maar dan weet je ook bij wie de fout ligt.
[Goh, bij die rush van Donnie Darko had je er geen moeite mee om de volgende dag vele pagina's om te bladeren (om daarna een grote mond open te trekken) en nu wel?
Nu wel ja. Ik ga niet op zoek naar een battle waar ik zogenaamd voor een tweede keer op een dag een battle bewust zou gestart hebben. Weet ik namelijk zeker dat ik dat niet gedaan heb. Laat staan met Elephant, laat ik wel aan Apo over.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Een gezonde balans tussen toptitels en andere titels lijkt me logisch en absoluut geen utopie. Wel als iedereen natuurlijk gewoon Toplijst titels gaat introduceren en ze lekker doorrusht. Maar dan weet je ook bij wie de fout ligt.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Tuurlijk Onderhond. See no evil, hear no evil, speak no evil.
blijft staan.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
23. Reconstruction - La Haine
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.