• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.239 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.662 stemmen

Laddercompetitie #3

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

2-3

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

2-4

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Onderhond schreef:

In de Top 30 van de ladder ondertussen nog maar 3 niet-Top 250 films. Verloedering gaat verder.

1-1

Met La Haine daarin is er dus niks verandert net

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Legan schreef:

Jammer dat je dat niet zei toen met Elephant voor de 2e keer op 1 dag een nieuwe batte werd gestart.

Zie niet in wat dat er mee te maken heeft, weet zelfs niet waarover het gaat. Als dat zo is en je denkt dat daar een probleem mee is kan je zelf je mond wel opentrekken zeker ?

guulbert

• 1618 berichten
  • 18 stemmen

3-4

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Goldenskull schreef:

Met La Haine daarin is er dus niks verandert net

Behalve dan dat de volgende niet-Top 250 film alweer een plaatsje gezakt is.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

weet zelfs niet waarover het gaat.

Raar, want je deed er zelf aan mee.
Onderhond schreef:

Als dat zo is en je denkt dat daar een probleem mee is kan je zelf je mond wel opentrekken zeker ?

Heb ik ook gedaan, maar alleen maar een klein beetje. En anderen ook, maar toch ging men gewoon door. Dus daarom heb ik vandaag zo'n heisa gemaakt met TSR. En dat hielp gelukkig.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

4-4 Lost Highway !

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Irreversible is een goede film, maar heeft ook niet voor niets een lager gemiddelde dan La Haine natuurlijk, het blijft logisch dat er zoveel top 250 in de ladder staat.. dat zijn gewoon weg de beste films en dus vind je daar meer voorstanders voor dan films met gemiddeldes onder de 3.70.

Met de badladder ligt het voor mij heel anders.. ik kijk alleen films die ik leuk vind en daarom ben ik antiflop gericht, daar kan ik gewoon niks mee.

Ik hoop alleen wel dat films zoals TSR buiten de top 100 blijven. Zolang de ladder niet precies een kopie van de top 150 word, vind ik het nog altijd leuk.. hoewel ik zelf ook het liefst onbekendere films geintroduceerd zie worden (dat zorgt bij mij soms voor film tips). Maar ach, wat kun je er verder aan doen, niks.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7984 stemmen

4-5

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

ROOSKY

24. American History X - 34. La Haine

0-1

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

0-2 La Haine

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Legan schreef:

Raar, want je deed er zelf aan mee.

Heb ik zelf een battle dubbel gestart Mag je mij gewoon op aanspreken dan. Al weet ik nog steeds niet waar het over gaat.

Dus daarom heb ik vandaag zo'n heisa gemaakt met TSR.

Alleen onterecht ...

Irreversible is een goede film, maar heeft ook niet voor niets een lager gemiddelde dan La Haine natuurlijk, het blijft logisch dat er zoveel top 250 in de ladder staat

Omdat mensen anders stemmen dan ze lullen inderdaad. Ik vind er niks logisch aan. Je kan altijd naar de Top 250 gaan staren als je dat leuk vindt, heb je geen ladder voor nodig.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1-2

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

1-3

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-4

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7984 stemmen

2-4

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Alleen onterecht ...

dus de lijst klopt niet.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

Heb ik zelf een battle dubbel gestart Mag je mij gewoon op aanspreken dan. Al weet ik nog steeds niet waar het over gaat.

Blader dan maar eens terug, oh moraalridder. Daarna discussiëren we wel verder.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Geen idee, heb niet teruggelezen en heb er ook niet veel zin in. Als alles altijd zo kinderachtig moet ...

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

3-4

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Legan schreef:

Blader dan maar eens terug, oh moraalridder. Daarna discussiëren we wel verder.

Ik blader helemaal niks terug. Als ik weet dat er iets tegen de regels gebeurt maak ik lawaai en zorg ik er voor dat het boeltje stilgelegd wordt. Beetje kinderachtig dat jij nu het tegendeel gaat beweren.

Ik verzin alleen niet m'n eigen regels om alles stil te leggen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Omdat mensen anders stemmen dan ze lullen inderdaad. Ik vind er niks logisch aan. Je kan altijd naar de Top 250 gaan staren als je dat leuk vindt, heb je geen ladder voor nodig.

hmm, men wil gewoon zijn eigen favo's in de ladder dat is me wel duidelijk dus wat jij wil is een utopie dat is toch wel inmiddels duidelijk.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Onderhond schreef:

Geen idee, heb niet teruggelezen en heb er ook niet veel zin in. Als alles altijd zo kinderachtig moet ...

Goh, bij die rush van Donnie Darko had je er geen moeite mee om de volgende dag vele pagina's om te bladeren (om daarna een grote mond open te trekken) en nu wel?

Ik weet wel weer hoe laat het is .

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

wil is een utopie dat is toch wel inmiddels duidelijk.

Een gezonde balans tussen toptitels en andere titels lijkt me logisch en absoluut geen utopie. Wel als iedereen natuurlijk gewoon Toplijst titels gaat introduceren en ze lekker doorrusht. Maar dan weet je ook bij wie de fout ligt.

Legan schreef:

[Goh, bij die rush van Donnie Darko had je er geen moeite mee om de volgende dag vele pagina's om te bladeren (om daarna een grote mond open te trekken) en nu wel?

Nu wel ja. Ik ga niet op zoek naar een battle waar ik zogenaamd voor een tweede keer op een dag een battle bewust zou gestart hebben. Weet ik namelijk zeker dat ik dat niet gedaan heb. Laat staan met Elephant, laat ik wel aan Apo over.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Een gezonde balans tussen toptitels en andere titels lijkt me logisch en absoluut geen utopie. Wel als iedereen natuurlijk gewoon Toplijst titels gaat introduceren en ze lekker doorrusht. Maar dan weet je ook bij wie de fout ligt.

zekers werk ik daar ook aan mee, maar het zijn dan ook wel mijn favo's, alleen running scared en umfeld erin ben ik helemaal gelukkig dan staan al mn toppers erin.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Tuurlijk Onderhond. See no evil, hear no evil, speak no evil. blijft staan.

KristofBeckers

• 1733 berichten
  • 4790 stemmen

3-5

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

23. Reconstruction - La Haine

0-1

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.