- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Jawaddedadde
Jouw post is een duidelijk geval van: talking out of your ass. Gewoon een "echte" photoshoot. Als je nog niet kan zien dat het op beide foto's om dezelfde persoon gaat is best wel ernstig. Nooit van makeup gehoord? Nooit een foto van iemand gezien van iemand die op een candid er exactly the same uit ziet als in een professional photoshoot.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
@ Jawaddedadde
Jouw post is een duidelijk geval van: talking out of your ass. Gewoon een "echte" photoshoot. Als je nog niet kan zien dat het op beide foto's om dezelfde persoon gaat is best wel ernstig. Nooit van makeup gehoord?
Rustig maar, 't is toch maar mijn pietluttige nietszeggende mening 
En tuurlijk heb ik al van make-up gehoord. Toch vind ik het verschil frappant. Trouwens, je zou er nog van opkijken hoeveel van dergelijke foto's daadwerkelijk bijgewerkt zijn...
Glacius
-
- 4299 berichten
- 3035 stemmen
Zijn die 2 foto's 1 en dezelfde persoon? Dan lijkt foto 2 een duidelijk geval van "fotoshoppen"...
4-
Op de 1e foto vind ik haar juist mooier.
Maargoed als je van onmenselijk neppe gephotoshopte vrouwtjes houdt, dan kan ik begrijpen dat je voor foto 2 gaat.
En deze foto's voor bladen of whatever worden wel degelijk 90% van de keren bijgewerkt met computers.
Hoe dan ook wel een minnetje. 6- dus
Vind er wel knap, maar het doet me niets.. Sowieso veel te slank en recht gebouwd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die foto's worden altijd bijgewerkt achteraf, dat is gewoon een feit..
Maar dat dit een mooie actrice is, is mij wel duidelijk.
3+, 5-
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rustig maar, 't is toch maar mijn pietluttige nietszeggende mening 
En tuurlijk heb ik al van make-up gehoord. Toch vind ik het verschil frappant. Trouwens, je zou er nog van opkijken hoeveel van dergelijke foto's daadwerkelijk bijgewerkt zijn...
Ik snap je punt ook wel maar dan kan je dat bij elke photoshoot picture in dit topic wel gaan aankaarten. Photoshoots worden altijd bijgewerkt op de redactie. Het blijft misleidend voor andere users die jouw argument maar gewoon voor kennisgeving aannemen
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Op de 1e foto vind ik haar juist mooier.
Maargoed als je onmenselijk neppe gephotoshopte vrouwtjes houdt, dan kan ik begrijpen dat je voor foto 2 gaat.
Hoe dan ook wel een minnetje
Ik denk niet dat je m'n opmerking goed begrepen hebt. Ik vind foto 2 mooier, foto 1 daarentegen, zonder make-up, vind ik niet zo geweldig (zeker niet lelijk natuurlijk), Toch geef ik een minnetje, waaruit dus blijkt dat ik helemaal niet van neppe gephotoshopte vrouwtjes hou (anders zou ik wel een plusje gegeven hebben). Alleen jammer dat ik haar "natural look" niet zo geweldig vind.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik snap je punt ook wel maar dan kan je dat bij elke photoshoot picture in dit topic wel gaan aankaarten. Photoshoots worden altijd bijgewerkt op de redactie. Het blijft misleidend voor andere users die jouw argument maar gewoon voor kennisgeving aannemen
.
Okee, goed punt, al heb je mijn reactie wel een beetje uitgelokt door beide foto's te publiceren.
Maar goed, ik wil absoluut niet dat mijn stelling door de rest van MM als waarheid wordt aangenomen. Dus negeer die eerdere opmerking van me maar gewoon 
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
10-
Als alleen die 2de foto er gestaan zou hebben zou ik het wss wel een plus gegeven hebben.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
6+ foto 1 is idd een pak mooier
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.