- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Zonde van Maggie Cheung, alle geweldige aziatische actrices er al weer uit
Met alleen Asano als aziaat nog over volgens mij is het weer een lekker westerse knock-out.
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit. Maar laten we nou niet gaan doen alsof een aziatische acteur eruit stemmen blasfemie is, hangt ook van de tegenstander af. Hoewel Maggie Cheung had van mij ook wel doorgemogen deze ronde
clintgodfather
-
- 250 berichten
- 596 stemmen
Waarom toch altijd zo wantrouwig?
Ik ben het volledig met Wouters eens. De aziatische actrices hadden veel sterke tegenstanders.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit.
Of deden geeneens mee aan deze KO...
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Ik was aan het 'klagen', dus ik neem aan dat hij het tegen mij had.
Er zijn er wel meer dan jij die veel meer klagen hoor, ik denk niet dat ik namen moet noemen.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Waarom toch altijd zo wantrouwig?
Ik ben het volledig met Wouters eens. De aziatische actrices hadden veel sterke tegenstanders.
Heb jij dan weleens wat van Maggie Cheung gezien?
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit. Maar laten we nou niet gaan doen alsof een aziatische acteur eruit stemmen blasfemie is, hangt ook van de tegenstander af. Hoewel Maggie Cheung had van mij ook wel doorgemogen deze ronde
Oh zeker. De tegenstanders die ze hadden waren goed, maar veel bekender. Wordt dus al snel op gestemd. Knisper gaf het ook al aan.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
't Is dat Murray de laatste tijd een aantal goede rollen heeft gehad, maar iemand die de hoofdrol vertolkt in een klucht als Groundhog Day hoeft niet te winnen van Cheung.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Heb jij dan weleens wat van Maggie Cheung gezien?
Ik wel, niet zo bijzonder dat ze in de 4de ronde moet staan.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
47. Marcello Mastroianni - John C. Reilly
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
Alain Delon, Mastroianni, Decleir en Tati zitten er nog in uit Europa. Uit Zuid - Amerika Gael Garcia Bernal en uit Azië Asano. Verder helaas veel Hollywood. Verder ook opvallend dat ontzettend veel actrices het afleggen tegen acteurs. Cassel, Tony Leung en Maggie Cheung en in mindere mate Belucci hadden nooit mogen verliezen deze ronde.
Naamsbekendheid wint het helaas te vaak van kwaliteit.