- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van... - knock out-versie
Het beste van... - knock out-versie
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
DDA nog niet gezien, maar verder is hij matig tot slecht in de resterende films. Slechte rondes.
Zijn rol in DDA is eigenlijk vrij anders dan die andere 3 rollen. Hier is Pacino geen stoere of intelligente gangster die uitgroeit tot een gevreesde maffia, maar juist het tegenovergestelde: een vrij zwakke en mislukte bankovervaller. Erg intens optreden van Pacino, ik kan nauwelijks begrijpen wat je er tegen zou kunnen inbrengen.
Al is zijn rol als Michael Corleone ook niet niks naar mijn mening.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12874 stemmen
ik kan nauwelijks begrijpen wat je er tegen zou kunnen inbrengen.
Vind hem als karakter acteur gewoon erg zwak. Doet het wel goed als typetje.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
3-7
Moeilijk.. DDA is net dat soort film waar ik meer van hou.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
3-8 Dog Day Afternoon natuurlijk!
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
2. The Godfather: Part II - Scarface
0-1 Ondanks het einde....
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Finale!
1. Dog Day Afternoon - The Godfather: Part II
9 punten, 2 verschil
1-0
Mooie finale en ook twee tegenovergestelde rollen.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
2-2
Pacino's rol in Dog Day Afternoon is 1 van de beste van de jaren 70 maar wat hij in The Godfather: Part II doet is misschien wel het beste wat ik een acteur ooit zag doen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2-2
Pacino's rol in Dog Day Afternoon is 1 van de beste van de jaren 70 maar wat hij in The Godfather: Part II doet is misschien wel het beste wat ik een acteur ooit zag doen.
Dat zou ik precies andersom zeggen. Zijn rol in DDA hoort misschien wel bij de top 5 beste acteerprestaties ooit.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Dat zou ik precies andersom zeggen. Zijn rol in DDA hoort misschien wel bij de top 5 beste acteerprestaties ooit.
Inderdaad, hij ging helemaal op in zijn personage. Ik keek niet naar Al Pacino maar naar Sonny `s miserabele leventje.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat ik nog niet DDA heb gezien, maar in ieder geval is het beste wat ik van Pacino heb gezien op dit moment The Godfather: Part II.