- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nope, ik doelde op een geweldige over the top shoot-out uit wellicht de ultieme 80's film, de geweldige introductie van een van de grootste horroriconen van de 2Oe eeuw en de hilarischste scene uit het debuut van een van de talentvolste en succesvolste filmmakers ter wereld.
Je blijft in 2 van de 3 gevallen een know-not. 
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
5-2
Je hebt al gestemd 
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Nope, ik doelde op een geweldige over the Top Shoot out, de ultieme introductie van een van de grootste horroriconen van de 2Oe eeuw en een hilarische scene uit het debuut van een van de talentvolste en succesvolste filmmakers ter wereld.
Ben daar voor beiden niet mee eens, talentvol kan over gediscussieerd worden, maar vooralleer hij de succesvolste
zal worden moet hij op zijn minst nog een tiental Topproducties maken
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
een van de talentvolste en succesvolste filmmakers ter wereld.
Grapjas, ik heb 4 films van hem gezien, King Kong was ronduit saai, en LotR moet het alleen hebben van de mooie beelden, maar is maar zelden echt heel goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met LOTR staat hij op plek 2, 5 & 11.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Grapjas, ik heb 4 films van hem gezien, King Kong was ronduit saai, en LotR moet het alleen hebben van de mooie beelden, maar is maar zelden echt heel goed.
Dan ken je nog niet eens de helft van zijn zeer diverse werk Know-not. 
En LOTR had naast mooie plaatjes ook geweldige kostuums, visuele en make up fx, digitale fx, geluid etc. Daarbij wijzen de hoge noteringen in de top 250 op mm en IMDb en de $ er toch op dat de meerderheid daar anders over denkt.
King Kong was idd zijn zwakste werk.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ben daar voor beiden niet mee eens, talentvol kan over gediscussieerd worden, maar vooralleer hij de succesvolste is
zal worden moet hij op zijn minst nog een tiental Topproducties maken
Hij zegt een van de succesvolste, en dat kun je moeilijk ontkennen. Noem jij maar eens een regisseur die tien producties met het succes van LotR heeft gemaakt. Succes heeft alleen niks met kwaliteit te maken. Met zoveel geld en zo'n screenplay kunnen er zoveel LotR maken, om van King Kong helemaal nog maar niet te spreken.
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Tel eens hoeveel films van Spielberg er op staan. Om nog niet te spreken over zijn producties

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spielberg is wellicht nog succesvoller. (ligt er aan hoe je het bekijkt, gemiddeld hebben de films van PJ meer opgebracht) Ik schreef ook "een van de"....
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Met LOTR staat hij op plek 2, 5 & 11.....http://boxofficemojo.com/alltime/world/
Die lijst klopt niet, want Gone with the Wind hoort op 1 te staan. Deze lijst is niet aangepast aan inflatie.

Ik heb net die scène uit Bad Taste op YouTube gezien, en ik denk niet dat ik de rest wil kennen.
Allemaal werk van anderen dan Peter Jackson dus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar hij is als schrijver, regisseur en producent (Tevens mede eigenaar van het fx bedrijf) daar wel verantwoordelijk voor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat maakt PJ nog steeds een van de meest succesvolle regisseurs
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Stand:
31 Hannibal – maaltijd einde film - Dances With Wolves - Bizonjacht
4-5
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Maar hij is als schrijver...
daar wel verantwoordelijk voor.
En Tolkien ook een beetje, sorry dat is onder de gordel 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Een beetje??? Nogal simpel om daar een screenplay van te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, er zijn er velen geweest die niet de mogelijk zagen daar een verfilmbaar script van te maken. En dan ook nog een waar vele kritische Tolkien fans zich goed in konden vinden.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, er zijn er velen geweest die niet de mogelijk zagen daar een verfilmbaar script van te maken. En dan ook nog een waar vele kritische Tolkien fans zich goed in konden vinden.
Dat zegt meer over die anderen die dat geprobeerd hebben.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12908 stemmen
Dat zegt meer over die anderen die dat geprobeerd hebben.
Zit wel wat in.
Scorcese en Kubrick vonden een boek als Perfume ook al onverfilmbaar. Zegt veel over hen, want Tywker zette een film neer die het boek ver vooruit is 
Prutsers zijn het.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pefume is alleen allerminst geslaagd. Saai sfeerfilmpje zonder enige spanningsboog.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Zit wel wat in.
Scorcese en Kubrick vonden een boek als Perfume ook al onverfilmbaar. Zegt veel over hen, want Tywker zette een film neer die het boek ver vooruit is 
Prutsers zijn het.
Kubrick en Scorsese zijn perfectionistischer. Zij willen per sé een meesterwerk maken, dat evenwaardig is aan het boek. Tykwer neemt genoegen met een slap aftreksel ervan.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12908 stemmen
Kubrick en Scorsese zijn perfectionistischer. Zij willen per sé een meesterwerk maken, dat evenwaardig is aan het boek.
Ik hoop echt van niet. Is erg, iets willen en keer op keer falen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
32 Léon - granaat - Dolls - Moment van herkenning in sneeuw
0-1