- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7985 stemmen
Ik zal je het einde vertellen van SL, dat is zoals Reinbo treffend formuleert, ronduit vreselijk.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
424 The Seven Samurai - Eind gevecht in regen - The Sixth Sense - I can see dead people
0-1
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Een verzoek passende bij de Kerststemming. Liever geen tegenstemmen, laten we vooral ontdekken wat met mooi vindt, niet waar men een hekel aan heeft.
4-4 Eindscene SL is vreselijk.
OK Reinbo, leg eens uit, want ik ben in de war. Heb je “Le SamouraÏ” gezien, of slaag je er niet in je aan je eigen verzoek te houden ?
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
425 Spetters - Dood van Rien - Strangers on a Train: draaimolen
0-1
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
OK Reinbo, leg eens uit, want ik ben in de war. Heb je “Le SamouraÏ” gezien, of slaag je er niet in je aan je eigen verzoek te houden ?
Goed gezien.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
426 Tenshi no Tamago - De vissers - The Blues brothers - kerkdienst
1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sorry Reinbo, maar Kerstmis is nu al een tijdje voorbij. En ook de kerstsfeer heeft haar grenzen 
1-1
Zoals je zelf enige tijd geleden aangaf ligt kerst al een tijdje achter ons. (ik gaf ook direct al aan dat ik het daar moeilijk mee zou krijgen).
(Wordt ook voor mij best lastig.
)
Daarbij staat Le Samourai hoog op mijn to see lijstje en verwacht ik gewoon erg veel van de eindescene van die film.