- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
De laatste poster die er is gepost. Deze kan wel maar die Alex daarna had geplaatst (Don't Answer the Phone) had niet echt een zichtbare link. Hij heeft 'm nu al verwijderd.
Kondoro
-
- 11571 berichten
- 2900 stemmen
De laatste poster die er is gepost. Deze kan wel maar die Alex daarna had geplaatst (Don't Answer the Phone) had niet echt een zichtbare link. Hij heeft 'm nu al verwijderd.
Die had ik niet gezien. Mijn link waardoor ik cellular er heb gepost staat eronder
.
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Ja de link tussen White Oleander en White Noise is ook nogal ver te zoeken. Snow White daarentegen kan wel vind ik want daar zit in ieder geval nog een soortgelijke driehoekige vorm in.
Verder vond ik het wel prima gaan hoor, er is op de vorige pagina best leuk gelinkt (behalve 'Planes, Traines and Automobiles' welke ook puur op de titel gebaseerd is).
De regels uit de allereerste post nu 9 jaar geleden:
kunnen we hier doen met dvd covers
je vind een dvd cover waar je een deel van de vorige op vind b.v. een ondergaande zon
(het is niet de bedoeling dat je titel - acteur - regiseur als link gebruikt)
Tenzij jij dit eenzijdig hebt beslist dat enkel de lay-out een link mag zijn zie ik niet in als je een voorwerp/dier/kleur ziet op een poster dit niet als link mag gebruiken in een volgende poster? Zo doen vele mensen het. De originele poster geeft zelfs een concreet voorbeeld.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Met de lay-out bedoel ik ook onder andere voorwerpen, dieren, kleuren en dergelijke maar het moet wel een duidelijke link zijn en zoals die regels ook beschrijven is het niet de bedoeling dat er op titels wordt gelinked dus van 'Cell'ulord naar Don't answer the 'phone'. Ik denk dat iedereen wel weet wat de bedoeling is.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen

Coole poster trouwens Flat Eric die van Moon, geeft een leuk effect bij het scrollen.
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Coole poster trouwens Flat Eric die van Moon, geeft een leuk effect bij het scrollen.
Ja, ik vond het ook best een aardige film, laatst toevallig gezien.