- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Ja jammer dat die laatste poster niet op Moviemeter staat want het zou meteen bij mijn favorieten horen bij de zomerposter KO.
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Dit had een mooie poster geweest voor de zomer poster ko, ik zeg nog even toevoegen Alex, hahahaha
.
alexspyforever
-
- 21565 berichten
- 2328 stemmen
Tja daar zeg je zoiets
is wel een dikke kutfilm maar in de KO zullen er wel een hoop films zijn die ik niet uit vrije wil zal kijken 
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Dat is een ding wat zeker is
.
alexspyforever
-
- 21565 berichten
- 2328 stemmen
Je doelt wellicht op het laatste gedeelte van mijn laatste zin want je gaf Willow 4,5*. Ik heb die zelfs geen punten gegeven omdat ik me enkel herinner dat ik em destijds al rotslecht vond 
Het is gek want ik hou van fantasy maar in film werkt het zelden voor mij.
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Overheen gelezen, aangepast
.
alexspyforever
-
- 21565 berichten
- 2328 stemmen
Hier se eentje voor Flat Eric alweer en om te vermijden dat de ontopic brigade komt

Ach HALVE TAMME. wat nostalgie betreft dat gevoel heb ik steeds minder bij films, het kan best zijn dat ik een film best goed vond in mijn jeugd maar door een grondige smaakverandering door de jaren heen durf ik nu ook wel zeggen dat ik ze heden ten dage niets meer vind. Of zoals SCooter ooit eens zong
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Hahahaha, het is mij helemaal duidelijk 

Kondoro
-
- 11571 berichten
- 2901 stemmen

Mocht je, je afvragen "Er zit geen link in". Jawel, links boven bij Jason's koppie
!
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Nu wordt de plank wel misgeslagen.
Van Scarface naar White Oleander omdat er wit in zit?
Van Cellular naar Dont Answer the Phone omdat het gedeelte 'Cell' van de titel een connectie heeft met 'phone'?
Je kunt beter gewoon linken op de algemene layout in plaats van de titels.
alexspyforever
-
- 21565 berichten
- 2328 stemmen
Nu wordt de plank wel misgeslagen.
Van Scarface naar White Oleander omdat er wit in zit?
Van Cellular naar Dont Answer the Phone omdat het gedeelte 'Cell' van de titel een connectie heeft met 'phone'?
Je kunt beter gewoon linken op de algemene layout in plaats van de titels.
Ok doe het dan zelf maar ... Maar als bij andere de links ook vreemd zijn daar zeg je dan weer niets van.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ja de link tussen White Oleander en White Noise is ook nogal ver te zoeken. Snow White daarentegen kan wel vind ik want daar zit in ieder geval nog een soortgelijke driehoekige vorm in.
Verder vond ik het wel prima gaan hoor, er is op de vorige pagina best leuk gelinkt (behalve 'Planes, Traines and Automobiles' welke ook puur op de titel gebaseerd is).
Kondoro
-
- 11571 berichten
- 2901 stemmen
Op welke pagina is het gedeelte van cellular John Lee Hooker?