- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van user top 10
Het beste van user top 10
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Vond het wel een geinig topic op MusicMeter, dus ik dacht; misschien is het hier ook het proberen waard. Werkt hetzelfde als de andere twee topics (beste en slechtste van), maar nu zoekt men de leukste film uit het lijstje van tien van een user' top 10.
Begin ik bij de eerste user van Moviemeter: Jordy.
Fargo (1)
Onderhond
-
- 87213 berichten
- 11968 stemmen
Fargo (1)
The Matrix (1)
**** Fight Club (1)
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Fargo (1)
The Matrix (1)
Fight Club (1)
Pulp fiction (1)\""""
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11454 berichten
- 4880 stemmen
The Matrix (2)
Fargo (1)
Fight Club (1)
Pulp Fiction (1)
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
The Matrix (2)
Fargo (2)
Fight Club (1)
Pulp Fiction (1)
V
-
- 8369 berichten
- 3277 stemmen
The Matrix (2)
Fargo (2)
Fight Club (1)
Pulp Fiction (1)
The Godfather: Part II (1)
donnie darko
-
- 6136 berichten
- 2654 stemmen
The Matrix (2)
Fight Club (2)***
Fargo (2)
Pulp Fiction (1)
The Godfather: Part II (1)
eRCee
-
- 13346 berichten
- 1923 stemmen
The Matrix (3)
Fight Club (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (1)
The Godfather: Part II (1)
Echt wel leuk! En het duurt nog jaren voordat ik aan de beurt ben.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1118 stemmen
The Matrix (3)
The Godfather: Part II (2)***
Fight Club (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (1)
Ik zal over 1,5 jaar eens gaan nadenken over mijn top 10
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Fight Club (3)***
The Matrix (3)
The Godfather: Part II (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (1)
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Fight Club (3)
The Matrix (3)
The Godfather: Part II (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (1)
--> Twelve Monkeys (1)
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Fight Club (3)
The Matrix (3)
The Godfather: Part II (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)***
Twelve Monkeys (1)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Geweldig Idee Chainsaw !
Fight Club (4)
The Matrix (3)
The Godfather: Part II (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (2)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (1)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (3)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (1)
Zeer leuk idee zelfs. Zo leert men nog iets over een andere user zijn top 10 en dus zijn lievelingsfilms.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (4)****
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (1)
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3720 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2) ****
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Jorick
-
- 8775 berichten
- 2222 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (3)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Fight Club (4)
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4) **
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Fight Club (5)***
The Matrix (4)
The Godfather: Part II (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4) **
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Pieter Montana
-
- 6630 berichten
- 2183 stemmen
Leuk idee
Fight Club (5)
The Godfather: Part II (5)
The Matrix (4)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Godfather: Part II (5)
The Matrix (4)
Fargo (2)
Pulp Fiction (2)
Twelve Monkeys (1)
Zolang mijn top 10 voorlopig nog maar niet aan de beurt komt, want die is niet helemaal representatief meer. Ik ben films aan het herkijken voor een nieuwe.
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20547 stemmen
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Godfather: Part II (5)
The Matrix (4)
Pulp Fiction (3) *****
Fargo (2)
Twelve Monkeys (1)
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Godfather: Part II (6)
The Matrix (4)
Pulp Fiction (3) *****
Fargo (2)
Twelve Monkeys (1
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Zolang mijn top 10 voorlopig nog maar niet aan de beurt komt, want die is niet helemaal representatief meer. Ik ben films aan het herkijken voor een nieuwe.
Je bent nummer 11463. Met een kleine 400 dagen per jaar, en dus een kleine 400 users per jaar, kom je volgens mij binnen een kleine 30 jaar aan de beurt. Je hebt dus nog wat tijd om films te herbekijken
Of reken ik nu verkeerd ?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel procent van de users een top-10 ingeven. Stel dat het 30 % is, dan kom je reeds binnen 10 jaar aan de beurt. Snel kijken dus
Art
-
- 13507 berichten
- 3547 stemmen
The Godfather: Part II (6)
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
Pulp Fiction (4)
The Matrix (4)
Fargo (2)
Twelve Monkeys (1)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je bent nummer 11463. Met een kleine 400 dagen per jaar, en dus een kleine 400 users per jaar, kom je volgens mij binnen een kleine 30 jaar aan de beurt. Je hebt dus nog wat tijd om films te herbekijken
Of reken ik nu verkeerd ?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel procent van de users een top-10 ingeven. Stel dat het 30 % is, dan kom je reeds binnen 10 jaar aan de beurt. Snel kijken dus
Gaan we de dan de nummers af? In dat geval heb ik tijd zat ja
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1695 stemmen
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Godfather: Part II (6)
Pulp Fiction (5)
The Matrix (4)
Fargo (2)
Twelve Monkeys (1)
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Fight Club (5)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (5)
The Godfather: Part II (6)
Pulp Fiction (5)
The Matrix (4)
Fargo (2)
Twelve Monkeys (2)***