- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Doen.
Je kan ook altijd met BYE's werken in de eerste ronde.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
http://www.moviemeter.nl/user/11219
Zullen we nu een paar users toevoegen die al een tijd niet meer online zijn geweest?
Wat is daar de waarde van?
Overigens heeft deze gebruiker wel Eskiya (The Bandit) in zijn lijst staan. Verwacht ik best veel van.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Zullen we nu een paar users toevoegen die al een tijd niet meer online zijn geweest?
Met alle personaliteiten die Lad al heeft aangenomen kan je al een KO vullen. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Doen.
Je kan ook altijd met BYE's werken in de eerste ronde.
Iemand een idee wat dat is?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit echt heb meegedaan met een knock-out.
ach eentje moet de eerste zijn en deze klinkt wel erg leuk.
je mag mij op de lijst zetten.
om even als "leek" mee te discusieren. ik begreep dat je nog ongeveer 28 namen nodig hebt om te kunnen starten. ik denk niet dat je die nog binnen afzienbare tijd zal vinden tussen de actieve users, en de kans dat een non-actieve user gaat winnen is volgens mij erg klein. dus ik denk dat je best non-actieve users kan gebruiken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
de kans dat een non-actieve user gaat winnen is volgens mij erg klein.
Leg eens uit waarom die kans volgens jou zo klein is.
Het is toch de bedoeling om op de top 10 te stemmen en niet op de user zelf.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit echt heb meegedaan met een knock-out
Leg eens uit waarom die kans volgens jou zo klein is.
Het is toch de bedoeling om op de top 10 te stemmen en niet op de user zelf.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
ik dacht 80/30 dan is de kans groter dat er eentje van die 80 wint. (2,5/1)
maar ik heb even terug gekeken, ik had het verkeerd, je hebt er niet nog 28 nodig maar 48 want er staat dat er nu 80 namen zijn er er worden er 128 gezocht.
dat zou betekenen dat het 80 to 50 is en dan is de kans wel groot. (1,5/1)
Mijzelf ertussen gegooid, een dubbele eruit gehaald en de lijst op naamvolgorde geplaatst. Dat brengt het totaal op 80 namen.
1-2-4-8-16-32-64-128
het is inderdaad de bedoeling dat je op de top 10 stemt en niet op de user. en dat gebeurd meestal ook. daarnaast is het ook belangrijk naast welke top 10 je staat. want je vind lijst A misschien niet goed, maar wel beter dan lijst B dus ga je voor lijst A. terwijl als lijst C er naast had gestaan je waarschijnlijk voor die was gegaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
A tegen B en C is geen handige optie, dan zou je 30 films moeten gaan vergelijken. Eventueel gaan we terug naar 64 en halen we die users eruit die Kraay had toegevoegd. Ook even kijken of ze hier iets gemeld hadden om te voorkomen dat ze tóch graag hadden meegedaan...
Maakt het er allemaal niet makkelijker op.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
ik bedoelde eigenlijk als het A tegen B is dan ga je misschien voor A maar als het A tegen C is dan ga je misschien voor C
het klinkt inderdaad als een hoop geregel. als je weer terug gaat naar 64 dan zou je er ongeveer 15 af moeten halen. ik weet niet hoeveel kraay er had toegevoegd. dus weet ook niet of dat te doen is. maar nog 50 mensen toevoegen, klinkt ook moeilijk.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Zoals ik al eerder zei, gewoon aanvullen t/m 96 met interessante en wat apartere top 10's en dan gewoon de eerste ronde uit 3 namen laten bestaan waarvan er 2 doorgaan. Net zoals bij de Avatar KO. Ik zie niet echt wat de bezwaren hiertegen kunnen zijn ( @ bv Erwinner).
De post van Remi bevat 81 namen en met pink_roosje maakt dat 82. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 14 interessante top 10's te vinden? Erwinner plaatste er al eentje, dus dat maakt 13.
Een beetje actie Erwinner want als organisator wordt verwacht dat jij het voortouw neemt. Het kuddevolk volgt toch wel
.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Eens met Legan, gewoon 13 namen van mooie top-10's erin smijten. Ik zal eens kijken voor mooie lijsten. Zoals bijv die van:
.Fee.
Macmanus
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik wil in elk geval uit die lijst verwijderd worden.
Ik heb geen zin in een KO die weleens kan uitmonden in met modder gooien naar mekaar. Ook heb ik geen zin in een KO waar men andere users veren in hun reet gaat steken.
Je moet dus tegen een "stootje kunnen" maar misschien valt het allemaal wel reuze mee, althans, dat laatste vermoed ik.
Dat het niet opschiet is nou niet echt een reden om mijn standpunt te wijzigen, dan maar inkorten.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zie het dan ook meer als een vorm van beleefdheid.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Als je naam nu nog steeds in het huidig lijstje staat en je hebt nog altijd geen bezwaar geuit (ieder z'n recht) maak die persoon er blijkbaar geen probleem van of komt die sowieso niet op dit topic. Al is het misschien een vorm van beleefdheid misschien zoals Erwinner zegt.
damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Wat voor KO wordt er nu besproken ben al een tijdje niet meer op de site geweest?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
ik wil best meedoen hoor:)
alleen ik denk dat de meeste mensen mijn top 10 niet zo origineel vinden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
- pink_roosje
- 13woutie13
Komen erbij.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
ik wil best meedoen hoor:)
alleen ik denk dat de meeste mensen mijn top 10 niet zo origineel vinden.
Ik kom dit topic nu pas tegen. Mocht het helpen dan kunnen de organisatoren van deze quiz mijn top 10 gewoon gebruiken. Ik heb toch geen patent op deze titels.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
- pink_roosje
- 13woutie13
- dragje
Komen erbij.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Hoeveel hebben we er nodig? Van mij mag hij dan eens gaan beginnen 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Volgens mij nog 10 stuks...
Nr's 1t/m 10 top recent
20t/m30
30t/m40
40t/m50
50t/m60
60t/m70
70t/m80
80t/m90
90t/m100
Ghost No.1
1. Dark Knight
2. The Hangover
3. Slumdog Millionaire
4. Into The Wild
5. Up
6. Loft
7. Home
8. Changeling
9. Earth
10. Män Som Hatar Kvinnor
Ghost No.2
1. Gran Torino
2. The Bourne Ultimatum
3. Heima
4. Dear Zachary: A Letter to a Son about His Father
5. Young at Heart
6. Kirschblüten - Hanami
7. Scaphandre et le Papillon, Le
8. LP Man
9. Byôsoku 5 Senchimêtoru
10. Control
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wil ik wel een zien wat er gebeurt als een BYE user deze KO wint.
Laat me raden 
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Neen, BYE wil gewoon zeggen dat sommige users automatisch doorgaan naar de 2de ronde.
Wordt bepaald door loting.
bvb. 1. Erwinner - BYE (jij wint automatisch)
2. WhoKnowZ - dragje (battle)
3. Speranza - Legan (battle)
4. Co Jackso - BYE (Co Jackso wint automatisch)
Sommige users overleven de eerste ronde gewoon zonder een battle.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dus, als er een user wint die een BYE heeft gehad, blijft er toch een naar bijsmaakje hangen op de overwinning want hij heeft tenslotte met een BYE gewonnen, met de wetenschap dat ie er de 1e ronde al uit had kunnen liggen...
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Nogmaals, waarom niet gewoon tien users pakken, die minstens 2 jaar niet meer Online zijn geweest en gewoon beginnen?