• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.853 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.843 acteurs
  • 199.221 gebruikers
  • 9.386.016 stemmen

'Vote For Favorite Female Photo'-Game

zoeken in:

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Ramon K schreef:

ik zie absoluut niet waarin de bovenste foto verschilt van de gemiddelde foto uit een reisbrochure.

Da's ook exact de reden waarom jij oude films mooi vindt

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

6-1

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Da's ook exact de reden waarom jij oude films mooi vindt

Sorry, echt een lopende band foto!

Grsbk

• 315 berichten
  • 3489 stemmen

7-1

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Je verraadt jezelf nu Ramon. 't is pijnlijk om zien :evil

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Lol! Geen verstand van film EN geen verstand van Fotografie OH!

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

BoordAppel schreef:

Als al mijn vakantiefoto's eruit zagen als die van OH, dan kon ik tevreden zijn. Mooie compositie en kleur. Hoe het zwart van de rots overgaat in het zwart van het haar en de kleding. Mooi contrast ook met haar huid en let ook op de shaduw.

Met alle respect BA, maar dit heeft veel weg van de vlugge antwoorden die ik in de tweede klas gaf op tekenlesopdrachten waaraan ik mijn mooie zondagmiddag niet wilde verspillen.

Dat wazige handje geeft de foto dan weer iets surrealistisch.

Of misschien is het gewoon een domme fout van de fotograaf en zoek jij er onnodig veel achter.

Wat denk je over het groene blaadje op deze foto?

(afbeelding)

Overigens begrijp ik natuurlijk wel dat Bellucci hier verliest. Achteraf bezien is een filmposter plaatsen inderdaad niet slim geweest.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Misschien hebben jullie wel geweldig artistieke vakantiebrochures, dat kan ook. Maar die "en ik zie haar gezicht niet eens" opmerking zegt genoeg over wie hier nu wel en geen verstand heeft van fotografie

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Waarom ,in naam van alles wat heilig is ,deze foto van Jennifer

8-1

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Misschien hebben jullie wel geweldig artistieke vakantiebrochures, dat kan ook. Maar die "en ik zie haar gezicht niet eens" opmerking zegt genoeg over wie hier nu wel en geen verstand heeft van fotografie

We beoordelen toch niet enkel de foto, maar toch ook de vrouw? Als de foto niks is EN ik zie het gelaat van de vrouw niet.... wat dan?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Anatolia schreef:

Of misschien is het gewoon een domme fout van de fotograaf en zoek jij er onnodig veel achter.

Hoe kan je onnodig veel ergens achter zoeken? Je kan zoveel uit zo'n foto halen als je er zelf in stopt, niets mis mee lijkt me.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7974 stemmen

9-1

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Als de foto niks is EN ik zie het gelaat van de vrouw niet.... wat dan?

Mjah, misschien maar een keer op de pose letten ? De uistraling van de vrouw, haar lichaamstaal ? Dat wat de gehele foto zo breekbaar maakt. Er gaat een soort van stil en ingetogen verdriet uit van haar, wat erg mooi past bij de setting.

Wat mij betreft gaat dit spel om mooie foto's van vrouwen tegen elkaar te laten strijden. Staat volledig los van hoe mooi de vrouw nu zelf is, of hoe duidelijk haar gezicht op de foto staat.

Beetje een 't is een slechte film want er ontploft niks opmerking dit

De volgende foto die van mij komt zal in ieder geval een protestfoto zijn

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

10-1

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Anatolia schreef:

Met alle respect BA, maar dit heeft veel weg van de vlugge antwoorden die ik in de tweede klas gaf op tekenlesopdrachten waaraan ik mijn mooie zondagmiddag niet wilde verspillen.

Dan gaf je goede antwoorden. Iedereen kan toch zien dat het klopt wat ik zeg? Of je het mooi vind is een andere vraag maar er is duidelijk nagedacht over de foto.

Kan. Maar het geeft de foto wel iets moois.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik stem hier niet op de foto alleen hoor, het gaat nog altijd ook of de persoon er mooi opstaat (lees aantrekkelijk of gewoon 'mooi') In die zin vind ik de onderste foto zeker ook de moeite: fotografisch misschien een beetje banaal, maar de dromerige blik en de manier waarop haar kleren plooien door de houding van haar arm vind ik mooi. Maar goed, stemmen is toch al gedaan

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Onderhond schreef:

Mjah, misschien maar een keer op de pose letten ? De uistraling van de vrouw, haar lichaamstaal ? Dat wat de gehele foto zo breekbaar maakt. Er gaat een soort van stil en ingetogen verdriet uit van haar, wat erg mooi past bij de setting.

Wat mij betreft gaat dit spel om mooie foto's van vrouwen tegen elkaar te laten strijden. Staat volledig los van hoe mooi de vrouw nu zelf is, of hoe duidelijk haar gezicht op de foto staat.

Beetje een 't is een slechte film want er ontploft niks opmerking dit

De volgende foto die van mij komt zal in ieder geval een protestfoto zijn

Dan mag jij mij vertellen wat je in die foto zag waarop maar een kwart van het gezicht zag.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Komt er nog een nieuwe foto???

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Ik vind het sowieso wel mooi als iemand deels op een foto staat. Zij is hier mooi volgens een centrale vertikale as afgeknipt.

Haar gezicht blijft grotendeels verborgen in de schaduw, het enige wat enigszins zichtbaar is, is haar oog. Geeft de foto iets duisters en mystieks.

Anderzijds is er de prachtige reflectie van het zonlicht op haar haar. Mijn haarfetish daargelaten (;)) is het effect erg dromerig, teder en warm.

Weer een leuk contrast tussen sferen dus. Iets wat ik in film en muziek ook erg goed kan appreciëren.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

De Telegraaf komt met deze heerlijke foto van Brigitte Bardot...

(afbeelding)

(afbeelding)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

0-1 Voor de foto van Onderhond

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

0-2 voor de vrouw aan het water.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

"Heerlijke foto van Brigitte Bardot". Het is niet voor niets dat die foto juist in de Telegraaf staat, lijkt mij.

Een duidelijke 0-3 voor de foto van Onderhond.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ach ga lekker de Opzij lezen

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Ach ga lekker de Opzij lezen

Wat heeft dat met die lelijke foto te maken? Ik kan me niet voorstellen de de Opzij wel mooie stijlvolle foto's van mooie vrouwen plaatst eigenlijk.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Net zoveel of weinig als het verband tussen de Telegraaf en deze foto

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

De Telegraaf is nu niet bepaald een stijlvolle kwaliteitskrant natuurlijk. In tegendeel zelfs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-4

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

0-5 De onderste.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

1-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.