- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Eigenlijk is die bovenste foto verkozen als mooier dan alle andere foto's die hier al gepasseerd zijn. Grappig, toch
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
eigenlijk denk ik er stiekem zelf ook zo over, maar vind gewoon dat die andere iets te veel gewoon een still blijft.
Wat is het verschil tussen een still en een foto? het zijn beide foto's aleen de ene foto is van een scene die ook in een film zit
4-2
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Bij een foto wordt toch typisch meer op kadrering en details gelet. Een still komt per definitie uit een stuk bewegend beeld, en is dus eerder een random momentopname dan een gestagede foto.
Foto's zijn doorgaans wel mooier dan stills.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij een foto wordt toch typisch meer op kadrering en details gelet. Een still komt per definitie uit een stuk bewegend beeld, en is dus eerder een random momentopname dan een gestagede foto.
Foto's zijn doorgaans wel mooier dan stills.
Een echte still foto wordt altijd na de filmopname gemaakt en is weldegelijk een echte foto en niet een bewegend plaatje uit de film. (wat vele denken) Daarom loopt er ook een still photographer rond op de filmset. 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Maar het blijft toch zo dat voor een still niet geposeerd wordt ?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jawel, als de opnames erop zitten vraagt de regie assistent of iedereen even wil blijven staan voor de still fotograaf, dan doen ze de belangrijkste blikken en poses van de scene nog een keer over en schiet hij erop los.
De foto's in de etaleges van de bios en achterop de dvd hoes zijn geen prints van de camerarol, maar apparte opnames.
Bij dure actiescenes kan het niet over, dus dan kiest de still fotograaf een goede positie het liefst zo dicht mogelijk bij de camera. Eventueel informeerd hij nog bij de cameraman welke lens die gebruikt zodat hij aardig in de buurt komt.
Maar bovenstaande foto is absoluut geposeerd.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Aha, da's dan nieuw voor mij.
Voor de foto is het verder enkel slecht nieuws, omdat hij dus niet eens die indruk geeft, wel dat van een random shot uit een film 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Aha, da's dan nieuw voor mij.
Voor de foto is het verder enkel slecht nieuws, omdat hij dus niet eens die indruk geeft, wel dat van een random shot uit een film 
't is ook nooit goed. 
8-6
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
0-1 Erg mooi, enkel jammer van die vieze bruine vlek.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
2-3 Erg mooi, de onscherpe achtergrond. Inderdaad enigszins jammer van bruine vlek, maar heeft ook wel weer iets 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik snap het niet, deze hebben we de vorige pagina toch ook gehad 
Excuses als het neit zo is, ik zie de tweede foto namelijk niet.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vind de foto niet mooi, maar toch origineler dan de eerste.
3-5
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik kan de onderste afbeelding niet zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.