- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game...
Knappe (?) actrices game...
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
En vooral bij dit onderwerp kun je der eigenlijk niks over zeggen, je kunt alleen je verbazing uitspreken, maar je kunt niemand overhalen....
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3291 stemmen
Volgens mij mag ik nu de volgende kiezen en ik zie dat Yak nog niet is geweest dus aan jou de eer!
Aan alle - stemmers: Dit kan toch niet? Zo'n mooi gezichtje en dan toch nog 9 - stemmen!
ach ja ze staat nog op 10 is nog redelijk. Toch als ik ga vergelijken met de andere mensen in de top valt mn mond toch een beetje open
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Volgens mij mag ik nu de volgende kiezen en ik zie dat Yak nog niet is geweest dus aan jou de eer!
ach ja ze staat nog op 10 is nog redelijk. Toch als ik ga vergelijken met de andere mensen in de top valt mn mond toch een beetje open
Idd schandalig, net als Mw. Zeta Jones die niet door de keuring heen kwam 
citybird
-
- 4964 berichten
- 4161 stemmen
Who's next?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik weet niet... Ik vond dat laatste meisje nogal standaard eigenlijk.
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Ga je gang empirekees zou ik zeggen!
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Je kunt het plaatje beter weghalen
Flipsen bljft 
0+ -1
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hahahaha
.
Hahaheh...

MIN!!!!
0+, 2-
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Nee, terugzetten!
Ik heb mijn Uma Thurman plaatje ook niet weggehaald toen jullie die allemaal afkeurden met 10-, 0+
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Eeeh, triples bestaan alleen bij het darten
. (Quido deed het goed want ik en flipsen hadden al een dikke vette - genoteerd)
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
1+, 9- is de stand na mij stem
Ik vind haar persoonlijk best mooi (vooral in The Matchmaker), maar hier is ze gewoon vadzig.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hoe kom je daarbij?
Mensen die - hebben gestemd:
Flipsen
Phoenix
Naomi Watts
Boordappel
Quido
Fisherking
Onderhond
Starbright Boy
Citybird
Salvatore
Dat zijn er al 10. Empirekees veroorzaakte wat verwarring door een nieuw plaatje te posten. Fisherking deed daar nog een schepje bovenop door er meteen 3 minnetjes tegen aan te gooien
.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4161 stemmen
Salvatore had Yak aangeduid om nieuwe foto te plaatsen, dus volgens mij is hij nog steeds aan de beurt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.