- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Hahahahaha
Wel bedankt! 
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Tattoobob zal nu wel al zuipend zitten te nagelbijten, wacht kan dat wel tegelijk?

alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Als het zo doorgaat duurt de start van de 3e ronde nog wel een tijdje 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Tattoobob zal nu wel al zuipend zitten te nagelbijten, wacht kan dat wel tegelijk?
Sorry...ik was in slaap gevallen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als left dit nog haalt is het wel de ongelooflijkste comeback ever...
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
De hele dag weggeweest, zal vanavond alle battles eens doorlopen. Zag dat ik door was, bedankt iedereen!
.
Eerste battle voor mij van vandaag. Beide avatars heel sterk, maar aangezien die van Left4dead mij aan American Horror Story doet denken, 1 van mijn favoriete series, gaat mijn stem daarheen.
7-7
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
De hele dag weggeweest, zal vanavond alle battles eens doorlopen. Zag dat ik door was, bedankt iedereen! 
7-7
Ja ik dacht vanavond ronde 3 maar als deze battle nog lang blijft hangen, zal het niks zijn.
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
KO's hoeven niet altijd razendsnel te verlopen. Bij veel KO's duurt het soms weleens gewoon een dag voordat er een nieuwe stem wordt uitgebracht.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Die komt ook van AHS Miszmi, die vrouw iig wel.
Heb nog nooit een versie van dat plaatje met een of ander monster in de mond gezien..
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Aha, dat kan natuurlijk ook nog 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2569 stemmen
Heb nog nooit een versie van dat plaatje met een of ander monster in de mond gezien..
Slecht gefotoshopt noem men dat 
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
Mmmmmmm het wordt bob duidelijk te spannend 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als Rataplan zijn stem iets vroeger had uitgebracht was het beslist geweest ...
Rataplan.
-
- 13 berichten
- 16 stemmen
Jammer, ik vind die van tb erg mooi.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Klopt die vrouw komt daarvan. Heb gisteren nog gegoogled maar kon dit exacte plaatje inderdaad nergens vinden
. Maar wilde mijn stem toch even toelichten omdat ik die van tattoobob ook tof vind! Van mij mogen ze beide door 
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
Klopt die vrouw komt daarvan. Heb gisteren nog gegoogled maar kon dit exacte plaatje inderdaad nergens vinden
. Maar wilde mijn stem toch even toelichten omdat ik die van tattoobob ook tof vind! Van mij mogen ze beide door
Ik heb mijn vrije expressie erop losgelaten mbv photoshop. Vrouw is idd van AHS, de knappe kerel die d'r uit kruipt is mijn buurman.
MerikW
-
- 65 berichten
- 130 stemmen
Zo het ging al beter als verwacht! Leuk concept dit 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zo het ging al beter als verwacht! Leuk concept dit
Je mag ook stemmen hoor 
MerikW
-
- 65 berichten
- 130 stemmen
Ja maar ik ben momenteel op ski-vakantie dus zal niet super veel online zijn. Ik probeer zoveel mogelijk bij te houden!
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Boeikens
-
- 4471 berichten
- 5337 stemmen
Ja maar ik ben momenteel op ski-vakantie dus zal niet super veel online zijn. Ik probeer zoveel mogelijk bij te houden!
NU kan je dus nog stemmen 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3850 stemmen
tja, ik had ook al gevraagd of ik geen twee keer mag stemmen, omdat ik technisch gezien met twee ben, maar dat is tegen de regels. Dus ik kan ook niet helpen.