- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2012
Knockout Filmposters 2012
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een gezeik over die DVD-hoezen. Volgend jaar noem ik het topic gewoon posters & hoezen KO 
3-4
Dan zal ik nog steeds op de poster kiezen. Niets is zo killing voor een afbeelding als zo'n dvd go of de tekst widesreen edition oid.zaken die niks met de film maar met het format van doen hebben. Daarnaast zijn de 'prints' vaak van inferieure kwaliteit.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
1-2
Niets is zo killing voor een afbeelding als zo'n dvd go of de tekst widesreen edition oid.zaken die niks met de film maar met het format van doen hebben.
Speelde helemaal niet bij Deadgirl. Daarbij heb je bij posters weer andere overbodige info (zoals urls, festival prizes of release info).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1-2
Speelde helemaal niet bij Deadgirl. Daarbij heb je bij posters weer andere overbodige info (zoals urls, festival prizes of release info).
Festival prijzen hebben betrekking op de film. Maar vaak maken die een poster er niet mooier op. Vond Dead Girl gewoon niet zo bijzonder en zo'n dvd logo is voor mij gewoon een vibe killer. Denk ik onmiddellijk aan zo'n goedkope print.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Festival prijzen hebben betrekking op de film.
Release format heeft ook betrekking op de film. Vind het verder maar zeuren om te zeuren. Haal het dvd-logotje weg bij Deadgirl en de impact is 0,0
0-4
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
5-6
dvd-logo's zijn voor mij gewoon funest. Festivalprijzen vind ik daarentegen vaak mooi werken, vooral als het een wat kale poster is. Daarom vind ik posters met credits erop ook meestal mooier. Iets als een url kan wel wat bederfelijk zijn ja, evenals quotes (vooral van Twitch
).
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
dvd-logo's zijn voor mij gewoon funest.
Als je dan toch zo op details aast ... stemmen op een poster waar in een bijna-sepia (alweer
) design één enorm vortig geel/groen logo centraal staat
Over funest gesproken. Dan liever een monochrome DVD logotje ergens rechtsonder.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nu je het zegt, ook niet mooi inderdaad, was me nog niet opgevallen. Maar een dvd-logo blijft lelijker 
Verander stem: 5-7
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Goede keus 
102. Sideways - On the Road