- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #7
Laddercompetitie #7
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
0-3 stalken lijkt me lastig met een baan van 40 uur en een woonafstand van meer dan 100 km. Ik ken OH's smaak gewoon goed na 5 jaar op deze site. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik ken OH's smaak gewoon goed na 5 jaar op deze site.
.0-4
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
0-5
Ik ken OH's smaak gewoon goed na 5 jaar op deze site.
Misschien, maar afgaande op je uitspraken geloof ik er niks van.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Alleen omdat ik vermoed dat jij Drive niks vindt, omdat ik het wel leuk vind? Je hebt zowat al mijn favoriete films in de loop der jaren afgekraakt, op Forrest Gump na. Geen rare uitspraak dus.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Totoro, [Rec], Falling Down, Devil's Backbone etc etc ... daarbij geef je Drive zelf maar 3.5* (zelfde als Kokuhaku - benieuwd of je straks ook zo fanatiek meestemt).
Ik heb het al meer gezegd, maar je leeft in je eigen zwart-wit wereldje, veel aandacht schenk ik niet meer aan dat soort uitspraken. En ik hoop de rest ook niet.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5699 stemmen
Wel opvallend dat de battles waarin ik Drive de mindere vind, steeds aan mij ontsnappen 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik heb het al meer gezegd, maar je leeft in je eigen zwart-wit wereldje, veel aandacht schenk ik niet meer aan dat soort uitspraken. En ik hoop de rest ook niet.
Maar mag ik je er misschien aan herinneren dat het Rep_Robert was die erover begon?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
137. My Blueberry Nights - Drive
0-1
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
1-1
Maar mag ik je er misschien aan herinneren dat het Rep_Robert was die erover begon?
Daarom dat ik zeg "... en ik hoop de rest ook niet"
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
1-2 jammer voor jou dan dat ik niet de enige ben. En er zullen er ook genoeg zijn die hun ergernissen niet direct kenbaar maken. Ik doe dat wel, lucht lekker op.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
En er zullen er ook genoeg zijn die hun ergernissen niet direct kenbaar maken. Ik doe dat wel, lucht lekker op.
Het is vooral jammer dat die ergernissen zich vooral beperken tot jouw belevingswereld, vaak maar weinig met de realiteit te maken hebben en meer gericht zijn op gebruikers dan op films.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.