- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Ligt het aan mij of zijn het vooral liefhebbers van aziatische films die hier posten?
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7407 stemmen
Untold Story?
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ligt het aan mij of zijn het vooral liefhebbers van aziatische films die hier posten?
Die indruk heb ik bij meer filmgames. Ligt niet aan jou, ligt aan hen. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dit spelletje werkt altijd in periodes. Een bepaalde user plaatst een plaatje uit een Aziatische film. Een fan van Aziatische films raadt welke het is en plaatst vervolgens weer een Aziatisch plaatje. Zo gaat het een hele tijd door. Ook met horrorfilms gebeurt het regelmatig. Dan krijgen we ineens een hele reeks met monsters, afgeslachte mensen en lugubere martelpraktijken voor onze kiezen.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
het is alleen jammer dat dan niet iedereen mee kan spelen omdat niet iedereen alle soorten films kijkt
maar heb geduld er zal vast wel een x een tijd komen dat de gewone hollywood films weer voor bij vliegen
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
het is alleen jammer dat dan niet iedereen mee kan spelen omdat niet iedereen alle soorten films kijkt
maar heb geduld er zal vast wel een x een tijd komen dat de gewone hollywood films weer voor bij vliegen
Het nadeel van "gewone" Hollywood films is dat ze makkelijk herkenbaar zijn.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Precies, het is juist de kunst om een 'onbekendere' film te vinden, die toch genoeg stemmen heeft.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6596 stemmen
Yep! en zie nu pas dat er nog maar 8 mensen gestemd hebben (en dat het weer iets aziatisch is
). Sorry daarvoor!
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
jullie hebben ook gelijk
het is leuker als je moeilijkere films hebt
maar het zijn vaak dezelfde personen die het weten en een andere foto plaatsen
het is af en toe ook leuk als iemand anders een foto plaatst
die misschien denkt dat jullie die nie kennen
maar jullie hebben gelijk hollywood films zijn makkelijker herkenbaar en aziatische niet
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Bekijk het zo, je krijgt onbewust veel tips binnen. Als je dan een paar van die Aziatische films kijkt, weet jij er ook een paar en mag jij een foto plaatsen. Dán mag je gerust een Hollywood film kiezen.
Precies, het is juist de kunst om een 'onbekendere' film te vinden, die toch genoeg stemmen heeft.
Is 8 stemmen genoeg?
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij ligt het minimum op 25 ? In ieder geval lijkt me 8 stemmen toch wel ietwat weinig. Ik heb ook wel eens films met minder stemmen gekozen, maar dan alleen als ik wist dat 'bepaalde' users die vaak aan dit spel meedoen zouden kunnen weten om welke film het ging 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
25 is inderdaad de ongeschreven regel.
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
Onmiddelijk herkenbaar natuurlijk
, bizar filmpje trouwens.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
[quote]Silvio Dante schreef:
Onmiddelijk herkenbaar natuurlijk 
euhhhhh ?????????? 
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
[quote]FixX schreef:
Een keer je de film gezien hebt, vergeet je hem nooit meer.
Ook al zou je dat misschien wel willen...
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Met Uma vol in beeld is ie inderdaad goed te doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.